zaterdag 11 juni 2016

The Body Shop | Piñita Colada collectie


The Body Shop en een lekker drankje, wij houden er allebei wel van. Hoe mooi is het dan ook dat na de Virgin Mojito collectie van The Body Shop er een nieuwe combinatie komt, die helemaal in ons straatje past. Deze keer geen rum met limoen en munt, maar rum met ananas en kokos. Wel helemaal virgin natuurlijk, want dit artikel moet ook nog netjes getypt worden... ;)


Heel erg plotseling werd deze collectie een aantal weken terug bekend gemaakt. Geen grootste aankondiging, maar gewoon wat berichten via social media. Misschien is het omdat de collectie maar vier producten telt (wij missen alleen de body butter), maar wij vinden dat deze lijn veel meer aandacht verdient. Ons enthousiasme was groot en zonder dat we het van elkaar wisten kochten we een aantal producten.

De naam van deze lijn doet al vermoeden op welke drank het deze keer is geïnspireerd. Piña Colada, het drankje met rum, kokos en ananas geeft de tropische sfeer die we allemaal wel in huis willen halen. De geur is heerlijk zoet door de ananas, maar ook weer heel zacht door de kokos. Een perfecte combinatie voor iedereen die een liefhebber is van deze heerlijke cocktail.

BODY SORBET - 200 ml

Ilona: Van de body sorbets heb ik er nog niet zoveel, maar what a shame! Voor gebruik heb ik deze even in de diepvries gelegd (ongeveer een uur, maar koelkast kan ook) om af te koelen en daarna heb ik deze gebruikt om een warme zomerdag. Oh, oh, oh, wat een heerlijke verkoeling! De body sorbet is ook letterlijk een soort ijsje dat je uitsmeert over je huid. De substantie is ietwat plakkerig en het duurt even voordat deze goed in de huid trekt. Wat het voor mij zo fijn maakt is dat het gewoon een heerlijke verkoeling geeft en dit ook nog even blijft, bovendien blijft de geur erg goed hangen en dat is voor mij echt een dikke plus.

SHOWER GEL - 250 ml

Deze shower gel vind ik heerlijk! Hij werkt namelijk meer als een shower cream, de substantie is erg zacht en glijdt soepel over de huid. Bovendien schuimt de shower gel erg krachtig. En dan de geur, heerlijk zoet! Ik rook deze zelfs nog toen ik uit de douche stapte, een heerlijke verfrissing en mooie toevoeging aan mijn stash.

EXFOLIATING CREAM BODY SCRUB - 250 ml

Evi: De scrubs van alle lijnen van The Body Shop lijken elk van substantie te verschillen, maar misschien is dit wel mijn ultieme favoriet. Ik begrijp namelijk wel waar de naam van dit product vandaan komt. Het product is exfoliërend door de fijne scrubdeeltjes, maar is toch creamy, zacht en verzorgend. En hoewel ik dacht dat het product door de dikte snel op zou zijn, valt dit in werkelijkheid enorm mee. Alleen maar pluspunten dus, en dan die geur!


Wij zijn zeer te spreken over deze nieuwe collectie van The Body Shop. De geur en de producten sluiten perfect aan bij de zomer en bovendien is de werking ook nog een hartstikke goed. De perfecte cocktail voor een goede lichaamsverzorging.

Body Sorbet - €11,00
Shower gel-  €7,00
Exfoiliating Cream Body Scrub - €18,00
Alle producten zijn zowel in de winkels als online te verkrijgen.

Van welk drankje zou jij graag nog een collectie bij The Body Shop willen zien?

Related:

1 opmerking:

  1. Ahhh, deze collectie.. het water loopt in m'n mond! Superleuke en vrolijke verpakkingen ook. Snel even wat bestellen daar!

    BeantwoordenVerwijderen