zaterdag 18 juni 2016

Odina Visage | gezichtsscrub


Al eeuwig ben ik op zoek naar een fijne scrub voor mijn gezicht. De zoektocht is zwaar, moeilijk, maar vooral al veel te lang aan het duren! Wat mij opvalt is dat er gewoon erg weinig scrubs voor het gezicht te verkrijgen zijn. Als ik er dan toch eentje tegen kom neem ik deze meestal meteen mee. Deze scrub van Odina was ook zo'n impulsaankoop en hopelijk een goede.


Odina Visage is een merk dat te koop is bij Action. De meeste mensen zijn erg huiverig over producten die daar vandaan komen, maar in de loop van de jaren heb ik geleerd dat er soms écht goede dingen tussen zitten. Odina Visage heeft niet alleen scrubs, ze hebben ook reinigingsproducten en crèmes. Zelf heb ik weleens een olie en lotion van Odina gebruikt en hier was ik tevreden over.

De scrub is geschikt voor alle huidtypen en reinigt de huid op milde wijze. Door de scrub worden dode huidcellen verwijderd en wordt de huid zacht en glad. Voor het scrubben heb ik mijn gezicht nat gemaakt, daarna een kleine hoeveelheid scrub aangebracht, deze ingemasseerd en daarna met lauw water alles afgespoeld.


De scrub is erg zacht, het is een soort crème met kleine, roze scrubdeeltjes erin. De deeltjes zijn erg klein, maar het zijn er ook veel. Zelf vind ik dit erg prettig, mijn gezicht wordt op deze manier goed gescrubd en goed gereinigd.

De scrub voelt op mijn gezicht in eerste instantie behoorlijk ruw aan, ik schrik er echt even van. Na iets langer masseren verdwijnt dit onprettige gevoel gelukkig en merk ik echt dat de scrub mijn huid op een goede manier aan het reinigen is. Zodra ik het idee heb dat de scrub z'n werk heeft gedaan spoel ik alles van mijn gezicht en laat ik de huid even rusten.

Het eerste wat mij opviel is dat na het gebruik van de scrub mijn huid helemaal niet rood is. De huid voelt ietwat trekkerig, maar ook niet droog. Ik heb een gevoelige huid, maar dat er geen irritaties te zien zijn verbaast mij echt en zeker na een paar minuten voelt mijn huid hartstikke zacht aan.


Om eerlijk te zijn had ik niet verwacht dat ik zo tevreden zou zijn over deze scrub. Hij doet precies wat hij moet doen en ook nog op een fijne manier. Mijn huid wordt goed gereinigd en is hierna weer heerlijk zacht.

Odina Visage gezichtsscrub, te koop bij Action - €1,39

Welke scrub voor het gezicht gebruik jij op het moment?

Related:

2 opmerkingen:

  1. Deze van Odina gebruik ik echt al jaren. Hoewel ik niet zo vaak mijn gezicht scrub, maar dit is zeker een toppertje van de Action.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh deze moet ik ook even scoren dan! Klinkt heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen