donderdag 26 mei 2016

The Body Shop | British Rose


De kracht van rozen gebundeld in de meest heerlijke producten van The Body Shop, het kan bijna niet beter klinken. In de eerste instantie baalde ik dat deze keer rozen in het middelpunt zouden staan, want de geur weet mij vaak niet in te palmen. Tóch heeft The Body Shop het voor elkaar gekregen en bestelde ik vorige week een aantal producten.


De rozen die gebruikt zijn voor deze collectie zijn met de hand geplukt en aan de lucht gedroogd. The Body Shop gaat duidelijk voor kwaliteit en dat is ook te zien aan de producten. De nieuwe verpakkingen zien er luxueus uit en ik ben dan ook blij dat de andere productlijnen ook dit nieuwe uiterlijk krijgen. De geur van de lijn is precies zoals je die verwacht van een rozengeur, een krachtige geur die nog lang om je heen blijft hangen.

Ik heb al veel te veel producten van The Body Shop en daarom besloot ik om voor een aantal mini's en een shower gel te gaan. Zo kan ik toch wat proberen van de lijn, zonder al te veel in te slaan. Ik kocht een body butter (mini), handcrème (mini) en een shower gel.

SHOWER GEL - 250 ml

Eigenlijk koop ik altijd een shower gel als er een nieuwe lijn is van The Body Shop. Het is nou eenmaal een product dat ik vaak gebruik en ik vind dan ook dat je er nooit genoeg van kan hebben. De shower gel van The Body Shop vind ik erg fijn omdat deze zo zacht is. Bovendien schuimt hij goed en heb je dus ook niet veel nodig, waardoor het product zuinig is in gebruik. Wat ik bij deze shower gel zo wonderlijk vind is de geur, deze is zo krachtig dat ik hem na het douchen zelfs nog ruik, heerlijk!

INSTANT GLOW BODY BUTTER - 50 ml

Instant glow klinkt heel erg fancy, alsof je huid gaat glinsteren na gebruik. Gelukkig is dit niet het geval en loop je er na gebruik niet bij als een discobal. De butter is zacht en glijdt soepel over de huid. Bovendien komt er echt een hele krachtige geur vanaf die je nog uren ruikt. De body butter trekt snel in, wat het voor mij een product maakt dat perfect geschikt is voor wat warmere dagen.

PETAL-SOFT HAND CREAM - 30 ml

Nog nooit heb ik zo'n kleine tube handcrème vast gehad. De 'gewone' handcrème van The Body Shop is nog groter dan deze! Ik had met bestellen wel gezien dat ik een mini kocht, maar heb toen niet gekeken naar de inhoud. Dit was dus wel even een verrassing. Niet getreurd, hoe kleiner het formaat, hoe makkelijker het product is om mee te nemen. Bovendien is deze handcrème super zacht en verzorgend en trekt hij ook nog eens snel in. Beter kan je het bijna niet hebben. De geur is in vergelijking met de body butter aan de milde kant. Zelf vind ik dit wel fijner, omdat ik de geur van rozen nogal snel zat ben.

Ik ben blij met deze producten, maar moet toch wel erg wennen aan de heftige rozengeur. Dit is dan ook echt een lijn waarbij je de geur lekker moet vinden, anders is het niets voor je. De producten zijn qua kwaliteit wat we gewend zijn bij The Body Shop, gewoon heel erg goed en fijn.

Shower Gel - €7,00
Instant Glow Body Butter - €6,00
Petal-soft Hand Cream - €5,50
Alle producten zijn zowel in de winkels als online te verkrijgen.

No Comments Yet, Leave Yours!