maandag 25 april 2016

Hema | Cedar lijn


Al een aantal weken heb ik deze producten op het oog, maar ik zat zo in dubio! Ik heb al genoeg, maar de geur van cedar is toch wat mij uiteindelijk heeft overgehaald. Bovendien doet de geur erg denken aan een bekend parfum... Zijn deze producten net zo fijn in gebruik als de geur doet vermoeden, of had ik ze beter kunnen laten staan?


De cedar lijn is nog maar een van de drie lijnen die Hema in deze speciale collectie heeft. Naast cedar kan je ook nog kiezen uit flora en linen. Van de lijn kocht ik de handcrème, body cream en een geurkaars, maar er zijn ook geurstokjes (€12), handzeep (€3) en een douchegel (€3) verkrijgbaar.

Zelf ben ik groot fan van houtachtige geuren, maar dat is niet de enige reden dat ik koos voor de producten met cedar. Door de combinatie van amber, musk en cedar lijkt de geur namelijk erg op Alien van Thierry Mugler! Ik vind dat een heerlijk parfum en deze geuren sluiten er perfect op aan.


Ik ga beginnen met de body cream, want deze vind ik echt heerlijk! De substantie is écht een crème. Hij is erg dik, maar smeert heel gemakkelijk uit over de huid. De crème trekt snel in, wat ik niet had verwacht voor zo'n dikke substantie, maar dat maakt het voor mij de perfecte combinatie. De geur blijft ongeveer een uurtje hangen, niet heel erg lang, maar dat verwacht ik ook niet voor een Hema body cream.


Eigenlijk moet ik echt stoppen met het kopen van handcrèmes, ik heb er nu ongeveer 15 op voorraad, maar met een tube doe je echt heel lang. Toch kon ik het niet laten. De verpakking van karton ziet er leuk uit en de zilveren tube trok helemaal mijn aandacht. De substantie van de crème is zacht en je hebt maar heel weinig nodig om uit te smeren over je handen. De geur is vrijwel identiek aan die van de body cream. Soms zie je nog weleens dat de geuren lichtelijk verschillen, maar dat is in dit geval niet zo.


Geurkaarsen mocht ik ook niet meer kopen, aan m'n stash video konden jullie al zien dat ik nog meer dan genoeg heb. Toch kon ik ook deze kaars niet laten staan, want cedar in een geurkaars is voor mij echt heaven. De kaars ruik je goed en de geur verspreidt zich al erg snel nadat de kaars is aangestoken. Ik had niet zulke goede ervaringen met Hema geurkaarsen, maar deze kan ik jullie wel aanraden! Bovendien heeft de kaars zo'n 45 branduren, dus ik kan er nog lang genoeg van genieten.


Deze lijn heeft nog net niet mijn naam erop staan, ik ben helemaal gek op de geur en op de producten! Dit heeft Hema goed gedaan. De producten zijn goed in werking en dat ze de geur hebben die lijkt op Alien van Thierry Mugler is voor de fans ook erg aangenaam. Mocht je nieuwsgierig zijn naar de producten zijn ze zowel online als in de winkel te vinden.

Hema cedar body cream - €4,00
Hema cedar hand cream - €3,00
Hema cedar scented candle - €4,00

Naar welke lijn van Hema ben jij nieuwsgierig? Kies je voor cedar, linen of flora?

Meer van Hema

2 opmerkingen:

  1. De geurkaars wil ik zeker wel eens proberen, klinkt echt als iets voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze lijn is zo heeeerlijk!! Ik heb zelf de handzeep gehad (vorige week opgegaan) en heb de geurstokjes staan. De geurstokjes staan al vanaf Sinterklaas en ze zijn nog steeds niet op. Ze blijven een heerlijke geur verspreiden. Ik ben er echt zo ontzettend tevreden mee. Ik denk dat ik de handcrème ook maar aan ga schaffen, ik word altijd erg blij van deze geur.

    BeantwoordenVerwijderen