dinsdag 5 april 2016

Action absolute nudes | mini nail polish set


Ik heb 1, 2, 3, 4 lakjes gebruikt... Oke, eigenlijk waren het er zes. Als ik bij Action zes lieve nudekleurtjes tegenkom voor maar één euro, kan ik het echt niet laten deze uit te testen. En daar is onze blog natuurlijk ook voor, dus ik hoop dat je benieuwd bent naar de kwaliteit van deze cuties


De make-upproducten van Max & More zijn de afgelopen tijd heel wat positieve veranderingen ondergaan, als je het mij vraagt. Ik heb het idee dat Action met haar merk meer op de trends van tegenwoordig inspeelt en daarnaast vind ik de verpakkingen een stuk mooier dan voorheen. Ook de verpakking van deze zes nagellakjes viel bij mij in de smaak en ziet er niet verkeerd uit. Ik kocht een set van zes flesjes van 2 ml. Dat is zeker niet veel, maar wel super schattig. Er waren overigens meerdere sets verkrijgbaar, ik denk in totaal twee of drie soorten.


Hier zie je de schattige flesjes uit de verpakking, wat voor de uitstraling van de lakjes zelf niet veel goeds doet. Maar wat een prachtige verzameling nudekleuren! De tinten zijn overduidelijk allemaal anders en maken me heel benieuwd naar de dekking ervan. Dus laten we maar gaan swatchen. Op alle foto's hieronder draag ik drie laagjes, want dit was helaas wel nodig. 


De lichtste kleur dekt niet zo goed en is nogal streperig. Helaas.


Ook deze kleur dekt niet zo goed, zelfs niet met drie laagjes. Wel is de substantie gelukkig een stuk meer milky en makkelijker aan te brengen. Ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.


Deze kleur heeft dezelfde substantie als de vorige en dekt íetsje beter. Toch ben ik nog niet overtuigd.


Kijk, dat lijkt er al meer op. Deze kleur vind ik wel mooi, maar staat helaas niet zo goed bij mijn huidskleur. Misschien is het wel jouw cup of tea?


Dan een warme bruine tint. Deze vind ik leuk! Wel moet ik de volgende keer iets dikkere laagjes aanbrengen.


Ten slotte een koele bruine tint, die iets donkerder is dan de vorige. Ook deze vind ik tof, en is een mooie toevoeging aan mijn stash. Zo'n kleur heb ik nog niet.


Je merkt al dat mijn mening over alle tinten nogal verdeeld is. De lakken drogen heel snel, maar eigenlijk vind ik alleen de twee laatste en donkerste kleuren mooi en goed dekkend. De vierde tint dekt ook goed, maar deze moet bij jouw huidskleur staan. Je kunt dus concluderen dat de helft van de lakjes van goede kwaliteit is en dat je daaraan je euro besteedt. Dat valt alsnog mee, maar dan zul je wel moeten accepteren dat de lak op dag twee al af gaat brokkelen. Ik ben beter gewend van Max & More.

Max & More absolute nudes mini nail polish set, te koop bij Action - €0,99


Wat vind jij van nagellak van Max & More?

1 opmerking:

  1. Ik vind het setje er voor dit geld echt leuk uitzien. Jammer dat bepaalde lakjes niet zo goed dekken. Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht, maar toch is het dan stiekem wel een tegenvaller he?

    BeantwoordenVerwijderen