vrijdag 29 januari 2016

Catrice Treasure Trove nagellak | C01 Jewel Daze


Het was voor mij alweer een heel tijdje geleden dat ik interesse had in een limited edition. Een jaar geleden rende ik elke maand naar de winkel zodra de nieuwe collectie van Catrice of Essence in de winkel lag, maar nu was dat al heel lang niet het geval. Totdat deze maan aanbrak, want Catrice en Essence hebben nu écht leuke collecties in de schappen liggen. Ik laat jullie vandaag een nagellakje zien van de nieuwe LE van Catrice.


Ik zal het kort houden, want we hebben het tenslotte maar over één enkel nagellakje. Deze is overigens niet de minste, ik vind 'm namelijk prachtig! Niet alleen de kleur, maar ook de verpakking trok meteen mijn aandacht in de winkel. Door de gouden dop heeft deze een hele chique uitstraling. Hoewel het lakje door de lengte niet rechtop kan staan in mijn lade, vind ik de verpakking toch een pluspunt. 


C01 Jewel Daze is een van de vier lakjes in de limited edition van deze maand en deze kleur sprak mij het allermeeste aan. Het is een soort duochrome combinatie van lichtroze en een gouden perziktint en hij ziet er dus anders uit in verschillende lichtinvallen. De kleur dekt met twee laagjes, droogt zo snel als we van het merk gewend zijn en blijft minstens drie dagen mooi op mijn nagels zitten.


Enkel positiviteit dus, zoals je kunt horen. Ik zie weinig redenen om dit lakje te laten liggen, want de kans is klein dat je zo'n unieke kleur al hebt in je collectie. Daarnaast vind ik €3,59 ook een hele schappelijke prijs. 

Heb jij al producten ingeslagen van de limited editions van deze maand?

De Treasure Trove limited edition van Catrice is te koop bij Kruidvat en Trekpleister
Treasure Trove nagellak - € 3,59

1 opmerking: