vrijdag 23 oktober 2015

Nieuwe H&M nagellak


De beauty lijn van H&M is compleet vernieuwd en wij konden dan ook niet achter blijven. Op het exlusive beauty event waarbij we aanwezig waren kregen we al een sneak peek, maar omdat het daar zo druk was konden we helaas niet alles swatchen. Daarom gingen we voor de veilige weg en namen we allebei twee nagellakjes mee. Zijn de lakken het begin van iets moois of is het meteen einde verhaal voor de vernieuwde beauty lijn?



H&M heeft flink uitgebreid als het gaat om de nagellak. We hebben het niet geteld, maar er zijn nu zeker 100+ kleuren beschikbaar. Werkelijk alle kleurtinten en glitters zijn te verkrijgen en wij raden je dan ook zeker aan om naar een H&M filiaal te gaan die alles in het assortiment heeft.

Precious - Verdigris
Green Machine - Mushroom

Ondanks het uitgebreide aanbod wilden we niet te hard juichen, we speelden dan ook op safe en namen allebei twee kleuren mee die ons mooi leken. De bovenste twee kleuren kocht Evi en de onderste twee kleuren rekende ik zelf af bij de kassa.


Evi: Ik had gedacht bij deze lak, Precious, een goed dekkende kleur als basis te moeten gebruiken, maar zo te zien is dat niet nodig! De gouden chrome lak dekt perfect met twee laagjes. Wel gaat er iets van het chrome-effect verloren, want in het flesje lijken er veel meer kleuren zichtbaar te zijn in de lak. Maar dit is wel vaker zo bij zulke lakjes en bijzonder blijft de kleur nog steeds.


De andere lak die ik kocht is Verdigris. Deze is meer een top coat te noemen, zoals je hierboven ziet. Wel heb ik enkel een laag aangebracht voor deze foto, omdat ik gelijk wist dat ik hier een andere lak onder wilde doen.


De lak die ik eronder aanbracht is 710 Dulce en Havanna van Catrice. De kleur daarvan is bruin, maar lijkt nu goud door de gouden glitterbasis van de top coat van H&M. Helemaal geschikt dus, als je het mij vraagt. De top coat komt op deze manier helemaal tot zijn recht en zorgt er ook nog eens voor dat het geheel langer blijft zitten.


Ilona: Ik twijfelde even of ik Mushroom mee moest nemen, aangezien het een kleur is waarvan ik wel een soortgelijke in mijn stash heb zitten. Toch werd ik aangenaam verrast bij het lakken van mijn nagels, want deze kleur is best bijzonder vergeleken met andere nude tinten die ik heb. In plaats van een grijze ondertoon, heeft deze lak een bruine ondertoon en dat vind ik erg mooi. Een zeer geschikte lak voor elke gelegenheid.


Het is jammer dat de zon niet scheen bij het maken van foto's, want Green Machine is in het licht nog veel mooier dan op de foto. De groene lak is bezaaid met hele kleine, gouden glitters die in de zon volledig tot hun recht komen. Ik vind het een supermooie lak en deze is zeker een aanwinst in mijn collectie.


Wauw, wat zijn we blij met deze nieuwe lakken van H&M! De kwaliteit is nog beter dan wat we al gewend waren. De lakken drogen snel en blijven zeker vier dagen heel erg mooi zitten. Dan nog te bedenken dat wij niet eens een base coat of top coat droegen bij de nagellak en dat we ook gewoon zijn gaan werken (waarbij nagellak het vaak niet overleeft). Deze lakken zijn het begin van iets moois, wij zijn in ieder geval erg nieuwsgierig geworden naar de overige producten uit de vernieuwde beauty lijn.

H&M nagellak - €4,99
Te koop bij geselecteerde H&M filialen en via de webshop.

Welke producten wil jij graag proberen van H&M Beauty?

No Comments Yet, Leave Yours!