donderdag 30 juli 2015

Personal | Busy holidays en naar Londen!


We zijn dan wel weinig actief op onze blog, maar wel heel actief in onze 'vakantie'. Echt vakantie kun je het namelijk niet bepaald noemen, met ons drukke werkschema. Daarom is het misschien goed om jullie even een persoonlijke update te geven, van mijn kant in ieder geval. Even bijkletsen!


We blijven maar bezig deze vakantie. Beide hebben we een gewone baan en een vakantiebaan en wanneer we niet op de ene werkvloer zijn, zijn we wel op de andere. Niet 24/7 natuurlijk, maar de vakantie moet wel een beetje leuk blijven. Ik zeg niet dat bloggen niet leuk is, maar wanneer ik tijd heb om met vriendinnen af te spreken, wil ik dit wel heel graag doen. Vooral afgelopen weekend maakte ik tijd om met mijn vriendinnen (en Tim) te zijn. De jaarlijkse en weekend-lange Polderse Kermis vond plaats in onze regio en daar kijken we eigenlijk het hele jaar naar uit. Het hele dorp staat dan vier dagen in het teken van feest en dat wil ik elk jaar niet missen. 

Maar eerst even mijn bijbaan. Dat ik bij de Hema werk is jullie waarschijnlijk al bekend, maar in de vakanties werk ik op een accountantskantoor. Daar doe ik al een aantal jaar administratief werk, neem ik de telefoon op en ontvang ik klanten bij de balie. Ik heb nu dus bij Hema een tijdje vrij genomen, om bij mijn andere baantje te kunnen werken. Vier weken, om precies te zijn. Eerst twee weken werken, dan een week op vakantie en dan weer een week werken. Na één week werken vond dus de Polderse Kermis plaats, waarbij op vrijdag op mijn werk elk jaar een bbq wordt georganiseerd. De twee dagen erna bezocht ik de kermis zelf. Eerst bij Ilona barbecueën, wat door de storm vlees bakken in de pan werd, en dan dansjes doen in de feesttent. En bijna de hele vriendinnengroep was compleet, wat het extra gezellig maakte. Ook op zondag gingen we er nog tegenaan, maar het begon toch wel heel hard te regenen. Gelukkig hadden we regenponcho's, waardoor we lekker door konden feesten!






Deze week ben ik weer aan het werk, maar ik noemde net al het woord 'vakantie'. Hierboven wat foto's uit 2012 om in de stemming te komen, want aanstaande zaterdag ga ik namelijk met Tim naar Londen! Ik heb er ont-zet-tend veel zin in en al helemaal bedacht wat we allemaal kunnen bezoeken en kunnen doen. Één ding staat in ieder geval vast: op dinsdag gaan we naar Lion King the musical. Disney is voor mij een soort obsessie geworden en gelukkig wil Tim daaraan mee werken, haha! Ook wil ik graag naar Camden Town, op aanraden van blog-koningin Beautygloss. Het buurtje kwam zelfs deze week nog voorbij in een van haar vlogs. Alle typische bezienswaardigheden kunnen we gelukkig overslaan, want we hebben de stad beide al eens eerder bezocht. 

Natuurlijk ga ik heel veel foto's maken en zal ik jullie na mijn vakantie gaan vertellen over wat ik heb gezien en wat ik (niet geheel onbelangrijk) heb gekocht. Ik neem trouwens naast mijn spiegelreflex mijn analoge camera mee, die ik nu een tijdje in gebruik heb, en hier deel ik ook graag wat foto's van. Ik kan niet wachten er prachtige foto's mee te gaan schieten. Na de zes dagen Londen vertrekken we opnieuw en dit keer naar Duitsland. Daar slapen we namelijk een weekend met de hele familie van mijn vaders kant. Dus alle kinderen van mijn vaders opa en oma en alles wat daar van afstamt, of doe ik nou te ingewikkeld. We hebben zo'n familieweekend al eens eerder gedaan en, hoewel ik niet iedereen even goed ken, had ik het toen enorm naar m'n zin. Na dat weekend werk ik nog verder bij mijn vakantiebaantje en daarna ga ik weer terug naar Amsterdam om in mijn gewone ritme te komen. Twee weken later begin ik namelijk alweer met het derde jaar van mijn opleiding. Spannend!

Jullie horen (of lezen) het, ik heb het er maar druk mee. Toch probeer ik alvast wat artikelen vooruit te plannen, zodat ik onze blog niet verwaarloos in de tijd dat ik weg ben. 

Nog een fijne vakantie allemaal!

Liefs, 
Evi

No Comments Yet, Leave Yours!