zaterdag 25 juli 2015

Bomb Cosmetics | sweetie pie bath bomb


In bad gaan heb ik de laatste tijd weer helemaal hervonden. Het kan dan wel alleen bij mijn ouders thuis, maar daar ben ik nu in de vakantie gelukkig vaak. Des te meer reden dus om lekker in bad te gaan en daar horen natuurlijk fruitige accessoires bij, zoals deze bath bomb, of bath blaster van Bomb Cosmetics.


Eens in de zoveel weken bezoek ik de, waarschijnlijk inmiddels al bekende, Yankee Candles-winkel in Magna Plaza in Amsterdam. Maar de afgelopen keer dat ik dat deed werd ik verrast. Er was namelijk een compleet nieuwe collectie in de winkel geplaatst, die me enorm aansprak en blij maakte. Over een groot deel van de winkel waren namelijk producten van het merk Bomb Cosmetics verspreid, bestaande uit badproducten (bath mallows, body scrub, shower gel, creamers, enz.) en, natuurlijk, geurkaarsen. Van de geuren van de geurkaarsen van het merk werd ik niet heel enthousiast. Vooral de badproducten van het merk trokken mijn aandacht en ik besloot een bath blaster mee te nemen om uit te testen. Het werd Sweetie Pie.


In het assortiment zitten verschillende producten, bath brûlée, bath mallows, blasters, enz., zoals vermeld op de website. In de winkel kwam het op mij over als twee verschillende maten, groot en klein, waarbij de prijzen allemaal hetzelfde zijn. Ik koos, mede door de geur, voor de grote maat. De kleine bath bombs zijn vooral mini cupcakes met veel details en de grote bath bombs zijn wat groffer en verpakt in plastic. Na het met moeite verwijderen van dit plastic komt de geur extra vrij. Het was handiger geweest als ik een foto had genomen van het labeltje in de winkel, want daarop stond de geur vermeld. Het was in ieder geval een geur van zoete bessen, want dat is ook echt waar de bath bomb naar ruikt. En er zitten zelfs disco spikkels op, super schattig! Ik heb trouwens nog geprobeerd de bomb door de helft te breken om de andere helft te bewaren. Dit lukte helaas niet, dus dan maar helemaal het bad in.


Daar gaat-ie!


Ik had wat meer kleuren door elkaar verwacht, maar het water kleurt overduidelijk roze. Geen schuim helaas, maar wel allemaal kleine glitters in het water. Dat geeft je bad wel een extra magische touch


Hè getver, de blauwe topping wilde niet gelijk helemaal oplossen, maar verzamelde zich op de bodem. Het ziet er niet zo fris uit zo, maar even met mijn handen er doorheen en het was opgelost.


Na het nemen van dit bad bleven er zelfs glitters achter op mijn huid. Cool! Misschien moet je wel iets meer met je neus tegen het beeldscherm om het goed te zien, hoor.


Het was weer even anders dan de schuimende bath melts van The Body Shop, die ik eigenlijk altijd gebruik, maar deze bath bomb was leuk om te gebruiken. Een roze bad is al prachtig, maar de glittertjes maken het helemaal af. Daarnaast is de geur natuurlijk mijn ding. En als dit niet jouw geur is, heb je bij Aroma Plaza, zo heet de winkel, zat keuze om verder uit te kiezen. Duur vind ik de producten ook niet, ze zijn € 3,50 per bath bomb.

Welk badproduct van Bomb Cosmetics kan jij aanraden?

No Comments Yet, Leave Yours!