donderdag 25 juni 2015

Sample reviews #8| The Body Shop ♥


The Body Shop, de winkel waarin je kan verdwalen op zoek naar lekkere geuren, omdat je alles kan én wil proberen. Het is een grote verslaving die vaak resulteert in een aankoop. "Ik ga alleen even kijken" wordt vaak iets kopen en bij die aankoop krijg je dan een tester. Ik heb er inmiddels weer genoeg opgespaard om met jullie te delen en doe dat dan ook met veel liefde.


Vijf samples, waarvan maar liefst vier body butters, I LOVE IT! Samples zijn ideaal om een product te testen en dat heb ik dan ook uitgebreid gedaan. Een week lang smeerde ik me in met deze producten en op die manier heb ik mijn mening gevormd.

Fuji Green Tea shower gel

Ik start met een shower gel met de geur van groente thee. Ik houd van groene thee en de geur hiervan vind ik dan ook heerlijk. De shower gel is zeer vloeibaar en schuimt lekker mee tijdens het uitsmeren over het lichaam. Niet teveel en niet te weinig, precies goed! Misschien dat ik hiervan nog eens een full size aan ga schaffen...

Virgin Mojito body butter

Oh, oh, oh, wat keek ik uit naar deze geur! Mojito is heerlijk om te drinken en dat verwerkt in een lijn bij The Body Shop is dan ook bijna een droom die uitkomt. Toch moet ik zeggen dat ik echt zwaar teleurgesteld ben. De geur is heerlijk, daar is geen twijfel over mogelijk. Ook in gebruik is deze body butter een fijn product. Wat er dan mis is? Het blijven hangen van de geur. Na 10 minuten is deze volledig verdwenen en dit merk ik ook bij de body splash die ik recentelijk aanschafte. Ik had echt op meer gehoopt, maar na meerdere keren testen ben ik erover uit dat je voor de geur deze lijn dus niet hoeft te kopen.

Smoky Poppy body butter

Klaprozen, het is een geur waar je van moet houden, anders is deze lijn niets voor je. Nu is de geur ook wat mij niet zo aanstaat bij dit product, al is het er wel eentje waar je aan kan wennen. De body butter op zich is fijn in gebruik en lijkt wel dunner dan gewoonlijk. Hierdoor smeert de body butter goed uit en is zuinig in gebruik.. De geur blijft lang hangen, maar omdat het niet mijn ding is zou ik niet snel een product uit deze lijn aanschaffen.

Olive body butter

Oké, ik baalde echt heel erg toen ik deze sample kreeg. Ik vind de lijn met de geur en kleur van olijf de minst lekkere van The Body Shop en ik maakte deze body butter dan ook zo snel mogelijk op. De werking is fijn, maar de geur vind ik minder. Voor de liefhebber een zegen, maar voor mij iets minder, helaas!

Wild Argan Oil body butter

Wild Argan Oil is een lijn waarvan ik nog niets heb en deze body butter was dan ook erg leuk om te proberen. De butter is erg stevig, maar zorgt er wel voor dat de huid soepel en zacht is. Ik vind de geur erg aangenaam, maar wel subtiel. Van mij mag het nog wel wat heftiger qua geur, maar wat betreft de werking is deze body butter ideaal.

Ik heb een beetje gemixte gevoelens bij deze samples. De geuren stonden niet allemaal aan, de werking dan weer wel, maar helaas is de perfecte combi niet echt naar voren gekomen in dit artikel. Een goede reden dus om meer te kopen bij The Body Shop en zo nog meer samples te krijgen om te testen haha!

Heeft een sample jou weleens overgehaald om een full size product te kopen?

No Comments Yet, Leave Yours!