vrijdag 19 juni 2015

Rimmel | pastel nail polish


Ik moet nog even hard aan de slag met opdrachten voor mijn opleiding, maar voor het lakken van mijn nagels maak ik écht even tijd. Vooral omdat ik weer twee nieuwe lakjes had liggen en ik deze graag wilde testen. Dit keer een  Rimmel-duo van pastel lentekleurtjes, om de lente in stijl af te sluiten en de zomer te verwelkomen.


Volgens mij kan ik van elk drogisterij-merk enkel aan de vorm raden waar een lakje bij hoort. Ook van deze Rimmel lakken weten we inmiddels wel hoe het design is van het flesje. Wel zie je dat het merk haar best doet met de verpakking bij verschillende lijnen te laten verschillen. 


De lakken die ik vandaag met jullie deel zijn overigens wel verschillend van elkaar. Ze horen niet bij dezelfde lijn. 203 Lose Your Lingerie is namelijk een 60 seconds super shine lak en, je raadt het al, de ander niet. Deze super shine lak heeft, zoals de naam al zegt, een glans en daarnaast kleine shimmer als finish. Je kunt eigenlijk op de foto hierboven al goed zien hoe de lak eruit zal zien op de nagels. 



Dit had ik niet verwacht! De lak dekt prima met twee lagen én de shiny finish is nog goed te zien. Het lieve roze kleurtje is precies zoals ik deze zou willen. Het enige wat ik verder kan zeggen, is dat de lak zo'n drie dagen blijft zitten. Meer hoef ik er niet over kwijt, ik ben tevreden. 


Je ziet het al aan de vrolijke bloemetjes op de dop, dit is een lak die thuishoort in de collectie van Rita Ora. 558 Go Wild-Er-Ness is een lavendel of lila kleur, zonder bijzondere finish. 


De foto van de lak op mijn nagels is net even meer in het zonlicht gemaakt, dan de foto erboven van het potje, maar de kleur is redelijk licht. De onderste foto komt dus meer in de buurt. Je kunt daarop ook goed zien dat de kleur nog best wat doorschijnt, en dat terwijl ik twee lagen aanbracht. Dat stelt me eigenlijk teleur. Ik heb lila lakken die met één laag hetzelfde effect bereiken als deze, dus daar zal mijn keuze dan eerder op vallen. Daarnaast begon de lak al na niet eens een dag te chippen. Bummer


Ik ben half tevreden, half ontevreden. Lose Your Lingerie is leuk, goed dekkend, voldoet aan alle verwachtingen en Go Wild-Er-Ness zou ik laten liggen. Aan de lijn zal het overigens niet liggen hoor. Neem maar aan dat de werking en dekking zal verschillen per kleur. Over deze kleuren zijn jullie nu in ieder geval weer wat wijzer.

Lak jij je nagels anders in de zomer dan je deed in de lente?

Rimmel nagellakjes zijn voor €3,99 verkrijgbaar bij de drogist.

1 opmerking:

  1. Jammer dat je niet helemaal enthousiast bent, maar ik vind de kleurtjes wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen