donderdag 21 mei 2015

Sally Hansen | Sugar Coat nail polish


Nagellak! Je ziet het al meteen, er staan weer wat swatches op je te wachten. Deze keer iets anders dan ik ooit eerder heb geprobeerd: Sugar Coat lakjes. Sally Hansen bracht deze een hele tijd geleden uit en nu ik ze voor een lage prijs tegenkwam, vond ik het tijd ze te proberen.


De lakjes hebben niet alleen een 'zoete' naam, ze zien er ook nog eens snoepig uit. Lieve kleurtjes, witte doppen en een vierkante vorm met ronde hoekjes. Daarnaast zijn de namen van de lakjes zelf adorable. Cotton Candies, Sweetie en Sugar Fix zijn girly, zomerse kleurtjes, die ik nu ga laten zien op mijn nagels.

200 Sugar Fix

Suiker is natuurlijk in de eerste instantie wit, dus een witte tint als Sugar Fix is helemaal geschikt in deze lijn. Wel heeft deze mooie kleur het liefste drie laagjes nodig. Hierboven zie je bijvoorbeeld dat ik drie laagjes draag op mijn pink en middelvinger en twee laagjes draag op mijn ring- en wijsvinger.

400 Sweetie

Over de dekking van de vrolijke, gele kleur ben ik meer tevreden. Met twee laagjes dekt Sweetie prima en deze tint is helemaal geschikt voor de zomerse dagen.

700 Cotton Candies

De roze kleur is niet helemaal mijn ding. Cotton Candies is net niet helemaal mooi met twee laagjes en is voor mij iets te Barbie-achtig en te fel. Maar als je gek bent op zulke felroze tinten, is dit uiteraard een lak die iets extra's heeft.


De lakjes voelen een beetje gek aan, gekker dan ik gewend ben van liquid sand lakken. Heel hobbelig, als je snapt wat ik bedoel. Wel zorgt dat ervoor dat je de kleur makkelijk aan kan brengen, want foutjes zijn minder goed te zien. Nog een pluspunt is dat de lakken lekker lang blijven zitten. Vier tot vijf dagen blijven ze zeker wel mooi op zijn plek zitten, dus ik kan ze zeker weten aanraden.

Ben jij bekend met Sugar Coat lakken? Wat vind je ervan?

Als je ze bij Big Bazar tegenkomt, is een lakje €1,99 en krijg je er drie voor €5,00. 

No Comments Yet, Leave Yours!