donderdag 7 mei 2015

Outfits met Vila blouses


Blouses, wie is er niet dol op? Ze zijn overal mee te combineren en komen in alle soorten en maten. Zo ook op de website van sans-online. Deze webshop biedt een groot aanbod aan blouses en andere kleding en wij kregen de gelegenheid om er twee stukken uit te kiezen. We gingen voor twee blouses van het merk Vila, bedachten daar een outfit bij en gingen aan de slag met onze eerste outfitpost samen!

Zelf waren wij al bekend met sans-online, maar voor degenen die de site nog niet kennen een korte omschrijving.
Casual Merkkleding voor Hem en Haar
De slogan is duidelijk, sans-online verkoopt merkkleding voor dames en heren. Denk bijvoorbeeld aan Vila, Only, Vero Moda en Pieces. Allemaal namen die jullie vast bekend in de oren klinken. De website heeft een zeer ruim aanbod en ook de weg op de site is goed te vinden doordat je zelf je categorie kan kiezen. De website is zeer fijn in gebruik en de bestelling die wij plaatsten hadden we nog de dag erna in huis. De kleding zat mooi verpakt in plastic en wij zijn dan ook zeer tevreden over de goede service.


De outfit die ik met de licht oranje blouse van Vila maakte, is heel basic en licht. Zo'n blouse is handig, omdat je deze op verschillende manieren kunt dragen en combineren. Ik combineerde 'm met een lichte spijkerbroek, maar droeg hier hoge, zwarte schoenen onder.


Door de schoenen wordt de outfit toch iets ruiger en minder chique en lief. Het zwarte riempje vond ik hier goed bij passen. Ook leukte ik de outfit nog iets op met accessoires. Ik zocht wat blauwe, zwarte en bruine armbanden bij elkaar en deed deze om één pols. In mijn ketting is ook weer een zwart detail te zien.



Met mijn lengte van 1,59 is het soms lastig om een blouse te vinden die precies goed zit qua lengte. Deze blouse trok mij aan vanwege de kanten details, maar bij het bestellen wist ik wel dat hij te lang zou zijn. Juist daarom besloot ik de blouse te combineren met een zwarte, simpele rok en hoge hakken. Je lijkt niet alleen langer, maar de blouse komt ook veel mooier tot z'n recht.


Omdat de blouse prachtige details heeft, vond ik het niet nodig om accessoires om te doen. De blouse op zich is al genoeg en iets extra's was naar mijn mening niet nodig. Omdat de blouse zo classy is, wilde ik dat in de hele outfit zo houden. De zwarte hakken maken het daarmee helemaal af. Onder de blouse is het wel slim om een hemdje te dragen, want hij schijnt lichtelijk door.


Van de webshop Sans-Online kregen we dus de kans om deze blouses van Vila te bestellen en eerlijk gezegd was de keuze uit het aanbod nog best moeilijk! Alle blouses hadden iets en door de afprijzingen van sommige producten werden we nog veel hebberiger. Toch hebben we onze keuze kunnen maken en wij zijn blij met onze keuze. Goede service en goede kleding, wat wil je als meisje nog meer?

Evi: Vineck Top €12,95
Ilona: viLeave LS Top €29,95

Ben jij al bekend met de webshop van sans-online? Of ben je tijdens dit bericht al begonnen met het vullen van je mandje op de site?


dit is een gesponsord bericht

1 opmerking:

  1. Wat een ontzettend leuke outfits! :) Ik zal zo snel mogelijk eens een kijkje nemen op de website van Sans-online.

    BeantwoordenVerwijderen