vrijdag 1 mei 2015

#6 Lovely Lacquers | Primark, Essie en Essence


We zouden World Full of Polish niet zijn als er om de zoveel tijd geen artikel over nagellak online zou komen. Daarom is hier weer een welbekende Lovely Lacquers, waarin we even onze laatste nagellak-'outfits' bespreken. Deze keer komen er weer wat budgettoppers voorbij, dus let goed op. 


Primark

Waarschijnlijk is dit de meest willekeurige lovely lacquers van allemaal, maar we willen een paar kleine dingen met jullie bespreken. Iets om mee te beginnen, is het lenen van nagellak. Het is natuurlijk altijd leuk om samen met vriendinnen te kletsen terwijl je je nagels doet. Nog leuker is het als deze vriendin allerlei kleurtjes bezit die je zelf niet hebt. Deze lak van Primark was daar voor mij één van. Het is een neon oranje kleur, helaas zonder naam. Deze dekt prima in twee lagen, maar dekt bij mij ultiem in drie. In het algemeen vind ik dat lakken van Primark wel wat meer aandacht mogen krijgen, want over de kwaliteit ervan zijn wij beiden enorm enthousiast. Zie bijvoorbeeld deze review.


Essie Maximillian Strasse-Her - Hema - ?

Ook lakte ik mijn nagels met de lakjes van een andere vriendin. Hierboven zie je als basis Essie Maximillian Strasse-Her, een hele koele lichtgroene lak. Ook Ilona bezit dit lakje in haar stash, maar ik heb 'm nog niet kunnen bemachtigen, want hij zit niet meer in de vaste collectie. Toch vind ik door te lenen een manier om dit praaltje te dragen! Over combinatie van lakken dacht ik niet teveel na. Ik pakte een metallic groene lak die me mooi leek en bracht deze aan op mijn ringvinger. Ook bracht ik nog een glitterlak van een onbekend merk aan op mijn middelvinger. Soms zijn combinaties zo vreemd, dat het juist weer goed bij elkaar past. Op je nagels zijn eigenlijk bijna alle combinaties mogelijk. Voor lakjes van Essie moet je trouwens echt langs Etos gaan en bovenop het Essie schap kijken. Daar staan namelijk vaak de afgeprijsde lakjes.


Essence 08 Crunchy Cupcake

Ten slotte wil ik nog een lakje van Essence met jullie delen. De actie met 1 + 1 op nagellak bij Kruidvat was in volle gang, dus Ilona en ik sloegen deze week onze slag. Van de nieuwe Essence nude lakjes nam ik er ook eentje mee: 08 Crunchy Cupcake. Dit is een koele taupekleur, waarvan ik er eigenlijk nog geen bezat. De kleur dekt perfect in twee lagen en droogt enorm snel. Hierdoor kan ik deze enorm aanraden.

In een artikel als deze houden we jullie dus even op de hoogte van hoe onze nagels er in de loop van de tijd uitzien. Toch zijn verzoekjes ook altijd welkom. Lijkt bijvoorbeeld een tutorial je leuk? Laat het dan even achter in de comments!

Van welke lakken zou jij graag nog swatches zien?

No Comments Yet, Leave Yours!