dinsdag 7 april 2015

Harajuku Lovers Lil' Angel


Jarig zijn is altijd de perfecte gelegenheid om te vragen om een luchtje. Je kunt een parfum precies afstemmen op de smaak en stijl van de jarige en hebt ontzettend veel keus. Daarnaast zijn er uiteraard veel verschillende prijsklassen mogelijk. Vandaag laat ik jullie mijn verjaardagscadeautje zien. Het is echt een engeltje.



Als je nog nooit van de Harajuku Lovers hebt gehoord, zul je waarschijnlijk blij verrast zijn met het zien van de inhoud van dit mysterieuze, zwarte doosje. Er is waarschijnlijk wel heel wat aandacht in gestoken, want de verpakking bevat veel tekst, een soort strik en verschillende effecten. Zo is het boogjespatroon afwisselend glanzend en mat, wat het naar mijn mening extra mooi maakt. 


Angel is de naam van de jongedame in het doosje en hierdoor wordt aan de verpakking nog iets extra's toegevoegd. Er staat namelijk een tekening van haar op het doosje, met daaronder de tekst waar ik het zojuist over had. Het zijn de verschillende betekenissen van het woord 'angel'. Creatief! De kartonnen doosjes om mijn parfums heen eindigen bij mij altijd direct in de prullenbak, maar ik kan me bij zo'n variant inbeelden dat je deze misschien wilt bewaren. Het is gewoon schattig. Gelukkig is het parfum zelf net zo leuk.


Misschien kun je je de Japanse danseressen van zangeres Gwen Stefani nog wel herinneren. De Harajuku Lovers zijn door Stefani ontwikkeld en zijn op haar danseressen gebaseerd. Toch vind ik dit niet de doorsnee celebrity die met een parfum uitkomt. De luchtjes zijn duidelijk uniek in zijn soort.


De geur die ik heb bevat 30 ml en daarnaast zijn ook varianten van 10 ml beschikbaar. Ook zie je hierboven de ingrediënten. De prijzen van de geuren zijn wat moeilijk te achterhalen. Online zijn ze namelijk niet goed te vinden. De prijs voor een geur van 30 milliliter zal neerkomen op ongeveer 30 euro, maar in een winkel als DA zie ik vaak dat ze zijn afgeprijsd. De variant van 10 ml zal uiteraard goedkoper zijn.



Eindelijk zijn we aanbeland bij het luchtje zelf. Hier ziet u madame buiten het doosje. In principe is zij in haar geheel de dop van het flesje. Isn't she adorable? Je kunt zo'n flacon kinderachtig vinden, maar ik vind het bijzonder en leuk. Nu verder naar de geur.

Topnoten: framboos, zwarte bes, cranberry en ananas
Hartnoten: viooltjes en rozen
Basisnoten: hinoki hout en amber

Ananas komt uit het parfum het meeste naar voren en hoewel ik geen fan ben van deze vrucht, kan ik de combinatie van vruchten in het parfum wel waarderen. Door de hart- en basisnoten van het parfum komt de geur precies uit op de dosis fruitigheid waar ik van hou. En dan nu het fijnste van dit fruitige parfum: de geur blijft enorm lang hangen. Zelfs na zes uur is de geur nog duidelijk aanwezig. Ik ben fan!


Ook de Harajuku Lovers parfum Music behoort tot mijn collectie geuren. Deze en Lil' Angel behoren tot de basis lijn van de parfums, maar er kwamen ook wel eens winter- en zomeredities van de luchtjes uit. Daarnaast ontwikkelde Stefani collecties als de Superhero collectie en de Wicket Style collectie. Ik zie een verzameling opkomen! Music is trouwens iets bloemiger parfum en door de lange houdbaarheid is dit echt mijn uitgaansparfum geworden.


Dit cadeau van mijn zusje was een schot in de roos. De combinatie van fruitig en bloemig sluit precies aan op mijn voorkeur en de flacons zijn gewoon té schattig. Ik wil ze allemaal! De Harajuku Lovers zijn onder andere te koop bij DA en Ici Paris XL.

Voor welke geur van de Harajuku Lovers zou jij het eerste kiezen?

No Comments Yet, Leave Yours!