donderdag 5 maart 2015

The Instagram TAG | Evi


Instagram is misschien wel mijn favoriete sociale medium. Er gaan weinig dagen voorbij dat ik geen kiekje plaats op mijn account. Toen bedacht iemand de Instagram Tag, met een aantal vragen over jouw Instagram-account. Bloggers als VeraCamilla en Teskuh deden deze tag, wat me op het idee bracht 'm over te nemen.

Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram?


Deze foto maakte ik afgelopen weekend in Spanje. Churros zijn typisch Spaans en Tim en ik zouden dit hoe dan ook eten tijdens onze vakantie. Ik kan het daarbij niet laten er een foto van te schieten en deze op mijn Instagram te plaatsen.

Wat is de allereerste foto die je plaatste op Instagram?


De allereerste foto op mijn Instagram is deze artistieke foto van een colablikje met de tekst 'nog een oude vakantiefoto' erbij. Het is natuurlijk een blikje zoals je die niet altijd ziet en dat vond ik waarschijnlijk heel bijzonder. Ik weet nog dat ik de foto maakte tijdens een barbecue met mijn ouders en zusje tijdens onze vakantie in Duitsland.

Wat is je allerleukste foto op Instagram waar je zelf op staat?


Hoewel het niet de meest charmante foto zal zijn, is het voor mij wel de leukste. Vriendinnetje Didy en ik probeerden hier een leuke foto te schieten, maar omdat we niet konden stoppen met lachen maakte ik daar maar een foto van.

Van welke Instagramfoto krijg jij ter plekke heimwee?


Door het zien van deze foto krijg je meteen een goed beeld van mijn vakantietrip naar Terschelling in 2013. Ik verbleef met mijn vijf beste vriendinnetjes op camping Terpstra en we gingen daar lekker uit en leerden allerlei nieuwe mensen kennen. Dat zou ik echt nog wel eens over willen doen.

Wat is het állerlekkerste gerecht dat je in 2014 op Instagram hebt gezet?


Eigenlijk is het niet bepaald een gerecht, maar deze high tea bij patisserie Betty Blue in Amsterdam was echt ontzettend lekker. Mijn vriendin en ik kregen vier hele bijzondere soorten thee en genoten daarbij van heerlijke sandwiches en verrukkelijke carrot cake. In de thee mochten we zelf nog gember, citroen, munt en citroengras toevoegen.
Als ik echt voor een gerecht moet kiezen, ga ik voor deze rijst met kip en mangokerrie in Berlijn. Hier bezochten Tim en ik een cocktailbar waar ze ook heerlijke oosterse gerechten serveerden. Hier wil ik wel een recept van hebben.

Welke foto kreeg in 2014 de meeste likes?


Deze selfie van mijn achttiende verjaardag kreeg maar liefst 26 likes. Dat zal voor veel mensen niet klinken als veel likes, maar voor mij is dat wel zo. Deze trui moet ik trouwens echt vaker dragen.

Wat is de allerleukste foto die je in 2014 maakte van een (huis)dier?
Aanschouw: het enige dier op mijn Instagram-account. Huisdieren heb ik al niet, dus dat zal deels de reden hiervoor zijn. Blijkbaar ben ik niet zo'n dierenvriend. Het enige dier met een plekje op mijn Insta is deze zeester in Artis. Mooi is-ie wel.

Een tag is er natuurlijk om door te geven. Deze geef ik door aan Laura van Laura's Beautyblog, Sanne van MakeupGorgeous, Anniek van Glowofbeauty en Sara van OohlaBlush. Hopelijk zullen zij deze van mij overnemen. Ook Ilona gaat 'm binnenkort natuurlijk een keertje doen en ook jij bent vrij 'm over te nemen.

Wat staat er op jouw eerste Instagramfoto?

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tag! Bedankt om hem aan mij door te geven, ik ga hem zeker ergens proberen inplannen op mijn blog!

    Liefs, Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij hebt echt mooie ogen! :) en dat kip met mangokerrie looks yummy <3

    BeantwoordenVerwijderen