dinsdag 31 maart 2015

Sence handzeep


Handzeep is misschien niet het meest spannende product om over te schrijven, maar toen ik deze drie varianten tegen kwam ging mijn hart toch wat sneller slaan. Het uiterlijk is natuurlijk al erg herkenbaar en vrolijk, maar is de inhoud, naast het kleurtje, ook om vrolijk van te worden?


De handzeep is van het merk Sence, een merk dat onder meer bij de Action, Blokker en Big Bazar wordt verkocht. De handzeep is zeker een low-budget product en de producten die ik tot nu toe van het merk heb geprobeerd hebben mij niet teleurgesteld. De handzeep komt in een pomp met een inhoud van 500 ml en ik heb de zeep gevonden in de geuren perzik, aardbei en kiwi. Helaas sneuvelde de dop van de fles met perzikgeur onderweg naar Maarssen, dus deze zal ik moeten laten staan tot ik een ander pompje kan gebruiken.

 "Kiwi handsoap with a sparkling fruity fragrance."
Heel toevallig weet ik dat Evi deze handzeep in haar wc heeft staan bij de wasbak en ik heb deze dan ook al eens eerder kunnen testen. Ik vind de geur lekker, maar het is geen typische kiwi geur. Vergeleken met de twee andere varianten is deze erg mild qua geur. 

"Strawberry handsoap with a sweet fruity fragrance."
Geloof mij als ik zeg dat deze geur nog sterker is dan bijvoorbeeld de aardbeien body butter van The Body Shop, want echt, deze geur is zo sterk dat het je bijna teveel wordt. Ik houd van aardbeien en ook van de geur, maar dit is net limonadesiroop, zo sterk. De geur is oké, maar toch wel iets teveel van het goede. Je moet er echt van houden.

"Peach handsoap with a delightful fruity fragrance."
Waar ik bij de zoete aardbeiengeur het iets teveel vond, daarbij is het zoete bij deze perzikgeur voor mij precies goed. Dit is van de drie geuren mijn favoriet en het is dan ook balen dat de dop is afgebroken en ik de zeep nog niet kan gebruiken. Een heerlijke geur waarbij ik meteen trek krijg in een paar heerlijke perziken.


De ingrediënten en de substantie van de handzeep komt bij elke variant vrijwel overeen. De substantie is erg vloeibaar en schuimt lekker mee als je je handen onder de kraan houdt. De geur komt goed vrij en blijft nog een behoorlijke tijd hangen.


Het is misschien niet het meest bijzondere product waar ik over geschreven heb, maar ik vind het wel een heel leuk product, deze handzeep van Sence. Schattige verpakkingen, heerlijke geuren, een fijne werking en dat allemaal voor €1! Opnieuw heeft het merk mij niet teleurgesteld en ik denk dat we dan ook wel kunnen spreken van een nieuwe budget topper. Sence is onder meer verkrijgbaar bij Action, Blokker, Big Bazar en verschillende supermarkten.

Welke producten heb jij al eens geprobeerd van Sence?

No Comments Yet, Leave Yours!