zaterdag 7 maart 2015

Playboy | Body Mist


Je kunt er niet omheen als je mijn parfum stash ziet, ik ben verslaafd aan de luchtjes van Playboy. De geur, de kwaliteit, de prijs, voor mij is alles precies in proportie. Je kan dan ook wel begrijpen dat mijn hart een paar extra sprongen maakte toen ik deze body mist zag liggen, want niet alleen parfum, maar ook body mist is een product waar ik niet meer zonder mee kan.


Al heel erg lang was ik bekend met de Playboy body mist, maar tot ieders verbazing liet ik ze de eerste keer dat ik ze zag gewoon in het schap staan. Ik was destijds aan het shoppen met Evi en ik grapte nog dat ik ze zou kopen als ze drie euro (of minder) zouden kosten. Toen ik het bij de kassa na ging vragen bleken ze nog minder te kosten dan drie euro en Evi begon te zuchten, maar tot haar verbazing zette ik de body mist weer terug. Een moment van trots ging door mijn lichaam heen, maar toen ik thuis kwam had ik toch spijt. Een aantal weken later, toen ik opnieuw bij de Big Bazar was sloeg ik dan ook meteen mijn slag en nam alle geuren mee die ik kon vinden.

Ik nam drie geuren mee die ik, heel toevallig, nog niet als parfum in mijn stash heb; Play it Lovely, Play it Spicy en Play it Sexy. Body mist is een product dat voornamelijk verfrissend werkt en niet heel lang blijft hangen, zoals een parfum. Body mist is er echt op gemaakt om je een verfrissend gevoel te geven en ze gaan er bij mij dan ook sneller doorheen dan parfum omdat ik constant aan het bij spuiten ben. Sowieso zal deze Playboy body mist sneller er doorheen gaan, want er komt al veel van de body mist vrij bij één spuit.


Play it Lovely, met braam, sappige peer en orchidee
Dit is een hele volwassen geur, waarbij vooral de mix van peer en orchidee erg goed te ruiken is. De geur is erg fris en aangenaam. De combinatie van fruit en bloemig heeft bij deze geur zeker goed gewerkt, ik vind hem heerlijk!

Play it Sexy, met grapefruit, mandarijn en jasmijn
Dit is een geur die zijn naam zeker eer aan doet. De geur is zwoel, sensueel en, doordat het een body mist is, heerlijk licht. De mandarijn ruik je en dit is voor mij ook wat de geur zo lekker maakt. Een vleugje zoet om te spelen met geur, heel lekker.

Play it Spicy, met roze bessen, passiebloem en vanille
Heel erg spicy wil ik deze geur niet noemen, maar ik vind hem wel lekker. De geur is door de vanille wat zacht, maar je ruikt toch ook wel iets kruidigs. Het is een hele standaard geur, geschikt voor verschillende gelegenheden.


Als een kind zo blij, dat ben ik met deze body mist van Playboy. Heerlijke geuren, heerlijke werking en nu de zon weer vaker schijnt helemaal geschikt als verkoeling. Ik ben wel benieuwd hoe lang ik er mee ga doen, want de geuren zijn zo lekker dat ik niet meer kan stoppen met het gebruik ervan.

Playboy body mist 200 ml - €1,99
te koop bij de Big Bazar

Heb jij de Playboy body mist al gespot?

1 opmerking: