maandag 2 maart 2015

3X Body Splashes review | H&M, Blond Amsterdam & Victoria's Secret


De zon staat steeds regelmatiger weer zichtbaar aan de hemel en over minder dan een maand is het lente. De body butters kunnen dus worden omgewisseld voor body splashes. Deze zorgen voor verfrissing en een heerlijke geur. Vandaag heb ik drie body splashes in drie geuren van drie merken in een review. Take your pick!


Het was natuurlijk te verwachten dat ik enkel voor zoete geuren zou kiezen. Ook dit keer is dat weer gebeurd. Toch zorgen in ieder geval twee van deze drie splashes, fragrances of mists voor verfrissing door een minder zoet ingrediënt. Waarschijnlijk ziet hier voor ieder wat wils tussen. 

H&M Melon Mango body splash €3,99

Deze schattige ronde body splash flacon zag je al eerder terug in een artikel. Ik shopte deze bij H&M en hij ruikt naar een combinatie van meloen en mango. Vooral de geur van meloen herken ik meteen en dit zal hoogstwaarschijnlijk een galiameloen zijn. 



Van H&M is het inmiddels helaas wel herkenbaar dat de geur niet al te lang blijft hangen. Gelukkig is het een goedkoop, klein product die je zo in je tas kunt gooien om mee te nemen. Dan kun je 'm af en toe bij sprayen en ruik je weer naar een snoepje. De flacon bevat 200 ml. 

Blond Amsterdam Body Mist Refreshing Eucalyptus & Mandarin Moments €?

De prijs voor leukste verpakking gaat, als je het mij vraagt, naar de body mist van Blond Amsterdam. De lieve, lichte kleuren zijn adorable en het strikje maakt het helemaal af. Er zijn drie geuren verkrijgbaar, eveneens in een body butter, en mijn keuze ging voor die van mandarijn en eucalyptus. Mandarijn is al een frisse geur op zichzelf, maar de eucalyptus versterkt dit enorm. De geur is enorm aanwezig en zorgt voor pure verfrissing. Dit is echt zo'n body mist die ik in de koelkast zou bewaren, zodat het lekker koud is als ik het in de zomer opspuit wanneer ik het warm heb. 



Voor aankoop van dit product zul je helaas wel wat moeite moeten doen. In de Blond Amsterdam webshop kan ik 'm momenteel niet vinden, maar hier zal hij een prijs hebben van ongeveer €14 euro. Zelf kocht ik de body mist bij DA voor €7,99. Ook zag ik op internet dat iemand 'm bij Wibra spotte en dit keer voor een prijs van maar €3,49. 

Victoria's Secret Fragrance Mist Strawberries & Champagne €8,99

Van een fragrance mist van Victoria's Secret schreef ik al eerder een review. Toch is elke geur van het merk totaal verschillend. Hoewel de eerste variant die ik kocht overheersend zoet was, zou ik deze eerder omschrijven als prikkelend en chique. De geur van champagne is namelijk goed in balans met de zoete aardbei. Naast champagne en aardbei bevat de spray overigens ook aloë vera en kamille, ingrediënten die heel verfrissend zijn op de huid.



De flacon van VS bevat net als die van Blond Amsterdam 250 ml en hoewel dat niet veel meer is dan die van H&M, merk ik dat ik hier eeuwen mee kan doen. Ik heb het gevoel dat ik de paarse fles, die ik eerder kocht, vaak heb gebruikt, maar daar is maar een centimeter uit. De €8,99 die hij bij Etos en Kruidvat kost is-ie dus helemaal waard. Ook zijn daar nu bijpassende body lotions te koop, voor als je van de geur geen genoeg kunt krijgen. Bij een winkel van Victoria's Secret kun je het product inderdaad ook kopen, maar hier is deze toch nog iets duurder. Daarnaast is deze winkel (volgens mij) enkel op Schiphol te vinden.


Uit dit drietal zul je voor aankomende lente en zomer echt een keuze moeten kunnen maken. En bij merken als H&M en Victoria's Secret is er natuurlijk nog wel meer variatie naast deze geuren. Ik kan er in ieder geval nog een tijd mee toe. Volgens mij duurt het zelfs een aantal jaren voordat deze flesjes in een opgemaakt video zullen verschijnen. Een favoriet tussen deze kiezen, zou het voor jullie misschien makkelijk maken, maar dat vind ik echt heel lastig. Ze hebben allemaal iets wat ze uniek maakt. De eerste is superzoet, de tweede heerlijk fris en de derde een tikje classy. Het is maar net waar je naar op zoek bent.

Voor welke van deze body splashes zou jij kiezen en waarom?

2 opmerkingen:

  1. Ik ben nog altijd heel erg benieuwd naar de bodysplashes van Blond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijken mij alledrie heerlijke body splashes. Ik ben vooral benieuwd naar die van Victoria Secret.

    BeantwoordenVerwijderen