donderdag 26 februari 2015

Geshopspot in Amsterdam


Tijdens het shoppen kom ik altijd ontzettend veel leuke spullen tegen. Toch zou mijn bankrekening heel leeg zijn en mijn huis heel vol zijn als ik alles zou kopen. Wel wil ik jullie leuke hebbedingetjes laten zien die ik tegenkom in de winkel. Daarom riep ik 'geshopspot' in het leven: een artikel die je door winkels in een bepaalde stad rondleidt. Dit keer is het dus Amsterdam. 

C&A



Mijn trip begon bij C&A en deze hondenportemonnees en -tasjes brachten me op het idee dit artikel te gaan maken. Ze kijken een beetje sip, maar zullen toch een hele leuke toevoeging zijn aan je outfit. Vooral de kleuren maken het erg makkelijk ze te combineren met je kleding. De prijs ervan vind ik ook redelijk. De portemonnee kost €9,90 en het tasje €14,90.

H&M



Ook de dinosaurustruien van H&M zijn super tof. Je kunt het kinderachtig vinden, maar ze hangen natuurlijk tussen de Divided kleding dus dat mag wel een beetje opvallen. De dino's op de trui op de onderste foto staan zelfs op rolschaatsen of een skateboard. Wel is deze wat duurder, namelijk €19,99. De blauwe trui kost maar €9,99.


Aan deze grote lipbalsems kon ik helaas niet ruiken, maar de geuren en uitstraling ervan belooft veel. De oranje variant heeft een geur van passievrucht en de witte een geur van appel en vanille. In beiden zit sheaboter en ook het prijsje ervan is redelijk als je kijkt naar het aantal product. Ze kosten namelijk €1,99 per stuk.


Bij H&M deed ik uiteindelijk één aankoop: de body splash die je rechts op de foto ziet met meloen mango geur. Aanstaande maandag zal hier een review over online verschijnen. De geur hiervan is echt hemels en de prijs ervan is €3,99. De andere body splashes op de foto bevatten shimmer en dit lijkt me ook heel spannend. Helaas heb ik ze niet getest, maar dit kun je zelf doen als je nieuwsgierig bent. De hoeveelheid in het flesje is minder dan de rechtse en ook de prijs is iets lager. Ze kosten namelijk €2,99 per stuk. De verkrijgbare geuren zijn 'sweet', 'pink dream' en 'vanilla sky'. 


Ook deze sjaal viel me gelijk op tussen de accessoires. Er staan allerlei Disney slechteriken op en ook de rode kleur staat me erg aan. Toch is het een beetje de vraag of zo'n sjaal volwassenheid uitstraalt. In het dagelijks leven kan het natuurlijk wel cool zijn om te dragen en deze sjaal trekt wel de aandacht. €4,99 is in ieder geval een mooi prijsje.


Dit telefoonhoesje heeft net als de sjaal een prijs van €4,99. Hij bevat allerlei discodip bolletjes en is dus perfect geschikt voor de zomerdagen. Daarnaast is het fijn dat ze goed vast zitten en er niet af zullen vallen (er lag een los hoesje bij). Jammer genoeg maken ze bij H&M geen hoesjes voor iPhone 5C, maar enkel voor iPhone 4/4S en 5/5S. Toch zullen veel van jullie er dan terecht kunnen.

MAC


Ik was er bijna zeker van de Viva Glam Miley Cyrus lipstick voor jullie te reviewen. Ik bracht 'm op in de winkel en stond niet helemaal versteld van de kleur. €19 had ik er dus niet voor over, maar een mooie, felle, roze lipstick is het wel. 

FOREVER21



Bij Forever21 ging mijn aandacht vooral naar de pyjama's. Ze hebben er de leukste prints op staan en er zijn allerlei verschillende modellen te koop. Op de bovenste foto zie je een van de korte pyjamabroekjes van €5,00. Deze met koffiekopjes is enorm leuk en er was nog veel meer keuze. Op de andere foto zie je de pyjama die ik meenam. De broek stal mijn hart en ik wilde deze eigenlijk apart kopen, maar omdat het een set was, nam ik ze beide mee. De prijs hiervan was €16,45.


Een foto van deze jas plaatste ik al op Instagram. Deze vind ik echt helemaal het einde. Toch vind ik het lastig de €46 ervoor neer te leggen, die hij toch echt kost. Hij is trouwens ook echt mega zacht.


Ook op de sokken van Forever21 staan de leukste prints. Ik ben nu toch aan het overgaan naar meer basic sokken, maar als je voor een toffe print wilt gaan, is dit de plek om ze te kopen. Voor €1,50 heb je een paar korte sokjes. 

ETOS


Een goedkope optie voor Lush bruisballen is te koop bij Etos. Hier hebben ze namelijk voor €2,99 per stuk bruisballen in allerlei verschillende geuren en designs. Hoe het verschil tussen de twee is, kan ik helaas niet zeggen. Ik heb namelijk geen bad, maar ik kan je wel meegeven even een kijkje te gaan nemen bij Etos. 

Dit was de allereerste editie van een 'geshopspot' artikel. Als het aan mij ligt kunnen er nog veel meer komen. Als je suggesties hebt voor steden of winkels die in de volgende versie kunnen komen, kan je die altijd achterlaten in de reacties.

Heb jij suggesties voor de volgende geshopspot?

2 opmerkingen:

  1. Oh die portemonnee van C&A moet ik echt hebben! :-) En die jas is gaaf, ik zou hem kopen als ik jou was.

    BeantwoordenVerwijderen