vrijdag 20 februari 2015

#5 Lovely Lacquers


Af en toe heb ik weer inspiratie voor een toffe nail-art en neem ik goed de tijd om mijn nagels te doen. Het is de perfecte manier om gebruik te maken van een grote nagellak-stash. Vaak gebruik ik dan drie kleurtjes en zorg ik voor verschillende vormen op mijn nagels. Ook in deze Lovely Lacquers zie je dat terug. Ik hoop dat ik jullie daarmee ook kan inspireren.




Mijn inspiratie komt deze keer vooral van Shaaanxo, een blogger en YouTuber uit Nieuw-Zeeland. Zij laat haar nagels altijd doen, waarna ze kleurrijk en stijlvol zijn. Je kunt voor foto's van haar nagels op haar Facebook-pagina kijken.

Voor de eerste nail-art gebruikte ik twee lakjes van Rimmel en een lakje van Primark. Die van Primark is al heel lang niet meer te koop, maar elke felle of donkere roze zou je kunnen gebruiken.

Primark - Rimmel 703 White Hot Love - Rimmel Space Dust 007 Shooting Star

Bij gebruik van drie kleuren, kies ik het liefste toch voor één neutrale kleur. In dit geval is dat wit. Daarbij kun je streepjes maken, je nageltopje lakken en sommige nagels in één kleur lakken. Daarbij lijkt het alsof je er heel veel moeite in hebt gestoken, maar eigenlijk is het best makkelijk. Ik zorgde met de glitterlak dat ik alleen de plekken lakte die zichtbaar zijn. Over de witte kleur is makkelijk heen te lakken, dus daar kun je wat slordiger mee zijn.


L'Oréal 618 Santorini Lagoon - Essence Nude Glam 06 Hazelnut Cream Pie - Catrice 910 Oh My Goldness!

De basic kleur die ik hier gebruikte, is een nude lakje van Essence. Hierbij zie je toch wat kleur, maar valt het bijna niet op. Hier overheen lakte ik een fellere kleur, waarbij ik een stukje tot de nagelriem open liet. Hierdoor is de basiskleur nog zichtbaar. Van de turquoise kleur had ik zelfs maar één laagje nodig. Je zou ook de felle kleur onder een neutralere, maar dekkende lak kunnen doen. Je kunt variëren met alle kleuren zoals je het zelf wilt. 


De telefoonkwaliteit van de eerste foto's zul je helaas even moeten negeren. Toch hoop ik dat jullie deze nail-arts met gemak na kunnen maken. Wanneer je deze namaakt, kun je me een foto sturen via Twitter en Instagramw.

Have fun!

1 opmerking:

  1. Leuk! Zoiets had ik laatst ook op m'n nagels gemaakt, maar dan met de combinatie zwart-wit :)

    BeantwoordenVerwijderen