donderdag 8 januari 2015

Mijn horloges van Ebay


Ebay is het walhalla als het gaat om goedkope accessoires en andere benodigdheden. Al vanaf de dag dat ik mocht internetbankieren kon ik niet wegblijven van de site en dat zorgde ervoor dat ik, met name in het begin, veel te veel onnodige spullen kocht. Deze slechte gewoonte heb ik gelukkig afgeleerd en ik wil jullie vandaag een aantal items laten zien waaraan ik wél heel veel plezier beleef.


Vier horloges van Ebay lijkt misschien veel, maar aangezien ik er eerst 5 had (eentje is stuk gegaan, helaas!) vind ik vier nog best wel meevallen. De horloges kosten maar een paar euro, dus voor het geld kon ik ze ook niet laten liggen.

Ik ging voor een diverse selectie, ik vind het leuk om te combineren en af te wisselen en verschillende kleuren en stijlen horloges helpen daar goed bij. Alle horloges zijn heel simpel opgezet, een zacht bandje met een vrij eenvoudige sluiting en een simpel klokje in het midden.

De link naar de verkopers staan onder de foto's.


Het eerste horloge dat ik bij Ebay bestelde was dit schattige kattenhorloge. Er waren verschillende kleuren bandjes, maar om het simpel te houden ging ik voor eentje met zwart. De details met goud vind ik mooi, dezelfde combinatie heb ik namelijk bij verschillende armbanden en dit is leuk om bij elkaar te dragen. Het horloge heeft een hoog schattigheidsgehalte, maar is helaas al een beetje kapot gegaan. Nu kan je ook niet heel erg veel verwachten voor de prijs die je betaalt, maar het is wel zonde.


Hipster alert! Dit horloge is inmiddels zo vaak online verschenen dat iedereen hem wel herkent. De wereldkaart op de wijzerplaat is ook voor mij de reden geweest om dit horloge te kopen. Ik vind het gewoon een hele leuke toevoeging en het staat prachtig met het goud en het bruine bandje. Ik droeg dit horloge tijdens mijn examen aardrijkskunde, ik vond dat wel zo toepasselijk.


Het is nu helaas niet echt de kleur om te dragen (terwijl ik dit typ is het ook alweer volop aan het regenen), maar ik vond het horloge zo mooi dat ik het niet kon laten om te bestellen. De kleur is vrolijk en de roosjes zien er schattig uit. Ook dit horloge heeft gouden details, maar in tegenstelling tot de vorige twee horloges is de band hiervan wat dikker en steviger.


Dit is het laatste horloge dat ik bestelde en hier ben ik toch zo ontzettend blij mee! Ik wilde na alle speelse en kleurrijke horloges die ik kocht toch iets wat meer klasse uitstraalde. Een kat is leuk, maar niet altijd en overal mee te combineren en ik wilde een horloge waarbij dat wel kon. Nu is roze daar misschien niet de ideale kleur voor, maar wit vond ik ietwat té saai. Het model met Romeinse cijfers is natuurlijk heel klassiek en pastelkleuren zijn niet meer weg te denken, dit horloge heb ik dan ook al heel vaak gedragen en is zeker favoriet.


Ik vond het heel leuk om dit artikel te schrijven, ik bestel best veel bij Ebay en niets is leuker om dat te delen. Ik hoop dat jullie het ook een fijn artikel vinden om te lezen, misschien dat er dan nog wel vaker iets komt, want ik heb nog genoeg accessoires voor jullie klaar liggen.

Bestel jij weleens op Ebay?

2 opmerkingen: