donderdag 4 december 2014

Sleek | i-Divine Candy


Helaas, helaas, Cynthia (Miss Lipgloss) is gestopt met haar webshop. Ik heb er tientallen keren m'n ogen uitgekeken om wat te bestellen en onder meer mijn Barry M lakjes kwamen uit de shop. Ook de Good Buy Box die Cynthia samenstelde kocht ik. In deze box kreeg ik het i-Divine Candy palette van Sleek, een prachtig palette waarmee je veel kanten uit kan.



De kartonnen verpakking vind ik heel schattig en herkenbaar voor Sleek, net als het zwarte palette waarin de oogschaduws zich bevinden. Sleek heeft dit standaard en dat maakt het merk erg herkenbaar.



Het weer mag dan niet geweldig zijn, dat zal mij er niet van weerhouden deze prachtige, mierzoete kleurtjes uit het palette te gebruiken! Wat zijn ze mooi! Shimmer, matte, glitter, een mix van verschillende kleuren, helemaal perfect.

bovenste rij
onderste rij

Het pigment is net als bij de meeste Sleek palettes weer geweldig. Goed pigment van de shimmerende kleuren en een mooi pigment van de matte kleuren. De oogschaduw korrelt niet en pakt goed.



Ik kon echt niet stoppen met het maken van foto's, wat een mooi palette! Een goed pigment, goed in gebruik en die kleuren... ik heb m'n nieuwe liefde wel gevonden.

Heb jij al kennis gemaakt met het Sleek i-Divine Candy palette?


Omdat ik ook in dit bericht, net als bij de Primark oogschaduw, geen look heb geplaatst, zal in de loop van de week een apart bericht plaatsen met een aantal looks die ik heb gemaakt met deze palettes en mono's, houd World Full of Polish dus in de gaten!

3 opmerkingen: