woensdag 3 december 2014

Sinterklaas en Kerst wishlist


Eerder dit jaar maakte ik voor mijn verjaardag een artikel met mijn wishlist. Dit vond ik ontzettend leuk om te doen en omdat het bijna Sinterklaas en Kerst is, leek het me een goed moment om er weer een te maken. Daarom laat ik jullie nu mijn verlanglijstje voor de maand december zien en wie weet breng ik jou ook op ideeën.



Als ik zou moeten kiezen tussen Angel en Pretty Little Liars, vind ik dat verschrikkelijk moeilijk, maar Angel is naar mijn mening een van de coolste series die er bestaat. Ik wil dan ook heel graag alle vijf seizoenen in een dvd-box hebben, zodat ik de hele serie weer opnieuw kan kijken. Dit kan natuurlijk ook via internet, maar zo'n dvd-box is wel makkelijker en leuker om te hebben.
Hetzelfde geldt voor de dvd-box met alle Harry Potter films. Ik heb ze allemaal al één of meerdere keren gezien, maar het blijven vette films die je keer op keer kunt kijken.

Om verder te gaan op boxen, zou ik ze ook graag gevuld willen hebben met boeken. Er zijn twee series boeken die ik graag wil en dat zijn die van The Maze Runner en Divergent (je kent deze vast van de eerste verschenen films). Ik weet zeker dat deze verhalen goed op mijn interesse aansluiten en ik heb beide films nog niet gezien. Daarnaast vind ik dat ik meer moet gaan lezen en dat zal met deze boxen wel goed komen.


Het is bijna een gewoonte aan het worden, maar ook dit jaar staat het nieuwe deluxe album van One Direction op mijn verlanglijstje. Elk album klinkt letterlijk als muziek in mijn oren en graag wil ik Four aan mijn collectie toevoegen. Tot nu toe bezit ik alle deluxe albums van de band. Deze mag er bij, maar dan het liefst wel The Ultimate versie, want de versie met het boekje past mooi bij de rest. (#verwend)


Ook make-up kan op mijn verlanglijstje natuurlijk niet ontbreken. Ooit wil ik alle Sleek oogschaduw palettes bezitten, maar dat is eerder een droom. Wel staan er drie palettes bovenaan mijn lijstje. Het Oh So Special palette is daar de eerste van. De kleuren van dit palette zijn neutraal, maar niet zoals we ze in alle nude palettes kennen. Daarnaast zou ik het Sleek Sunset palette willen hebben, want de warme tinten daarin zijn prachtig. En dat voor minder dan een tientje! Ook het Surpreme palette is erg mooi.

Verder heb ik onlangs nog wat anders aan mijn lijstje toegevoegd. Nu ik weet dat Boozyshop het Milani verkoopt, ben ik niet meer alleen verliefd op mijn vriendje. Wat zijn de blushes van dat merk prachtig! Ik ben sinds ik dat weet meteen allerlei swatches op gaan zoeken en nu weet ik het zeker: Luminoso is de mooiste. Het is een koraalkleurige, gebakken blush.

Wat ik ten slotte graag krijg met Sinterklaas of Kerst, is een melkopschuimer. Dat is iets wat niet essentieel is, maar wel heel fijn om in huis te hebben. Welk merk het beste is, weet ik niet. Dat is aan de Sint ;)

Bronnen foto's:
www.bol.com
www.boozyshop.nl

Wat staat er op jouw wishlist voor deze maand?



No Comments Yet, Leave Yours!