zaterdag 20 december 2014

Onze tips voor de feestdagen


Voor velen van jullie zal het nu kerstvakantie zijn. Wie weet heb je een drukke planning voor de komende twee weken, maar het kan zijn dat je je al mateloos verveelt. Daar weten wij wel wat op. Of daar wisten we wel wat op. Of misschien zoek je gewoon wat feestelijke beauty inspiratie? In dit artikel blikken we terug op artikelen uit 2013 en 2014 waar jij tijdens de feestdagen zeker wel wat aan zal hebben.

Feestelijke nagels


Kerst en Oud en Nieuw zijn dé momenten om je nagels te laten schitteren met de mooiste glitterlakken en liquid sand polishes. De lakken van Barry M komen daar perfect voor in aanmerking als je het ons vraagt. Ilona bezit ongeveer alle liquid sand lakken van het merk en plaatste alle swatches op WFOP:


Ook ik schonk in het verleden aandacht aan prachtige glitterlakken. Ik maakte zelfs een artikel met mijn favoriete nagellak voor de feestdagen. Ook de Million Brilliance Luxury Lacquers zijn helemaal geschikt voor de feestdagen. Ik bezit er twee en reviewde ze in dit artikel. Ten slotte schreef Ilona in het voorjaar over drie lakken van Miss Sporty, waarvan ik ook vind dat ze in deze categorie horen. De Stash Flash Friday met die drie lakken vind je hier

Feestelijke decoratie


Onder deze categorie kan ik jammer genoeg maar één artikel plaatsen. Toch is deze het waard om te laten zien voor Kerst, want het is een DIY voor kerstdecoratie.


Kaarsen


Kaarsen branden in en rond december is voor Ilona en mij eigenlijk vanzelfsprekend. Of deze een geur verspreidt of niet maakt ons niet uit. Toch is dat wel een groot pluspunt. Over geurkaarsen hebben wij dit jaar natuurlijk ontzettend veel geschreven, maar als je echt goede tips wilt over een heerlijke geur in je huiskamer of slaapkamer, zul je hier een kijkje moeten nemen:



Beauty


De categorie beauty mag op onze blog niet vergeten worden. Voor de feestdagen zul je als make-up liefhebber graag inspiratie willen opdoen voor een gorgeous kerstlook of schitterende look voor oud en nieuw. Daar hoort natuurlijk goud of zilver bij en van goud krijgt Ilona geen genoeg. Dit was al helemaal goed te zien aan haar artikel met de naam 'A Touch of Gold'. Bij interesse in gouden oogschaduws zul je dat artikel echt moeten zien en lezen. Als je inspiratie zoekt van ooglooks in het algemeen, kun je mijn artikel met ooglooks van een week bekijken.
Bij een feestelijke look denk ik ook aan donkere lippen. Het kan aan mij liggen, maar ik vind dit er heel glamorous uitzien. Donkere lippen is meer mijn ding dan die van Ilona, dus reviews van donkere lipsticks heb ik op WFOP wel geplaatst:

  • Review: Catrice Ultimate Colour in Berry Bradshaw
  • Review: Wet 'n Wild Fergie Center Stage in Ferguson Crest Cabernet



Hobby


Als jij je echt verveelt deze vakantie, weten wij wel wat je kunt gaan doen. Bijvoorbeeld lekker kleuren in het enige echte Kleurboek voor Volwassenen.
Kijken naar films en series is natuurlijk ook iets waarmee je heel wat tijd kunt doden. Van God Los is een serie die Ilona heel erg kan aanraden en ook ik schreef dit jaar over mijn favoriete series. Voor Kerst maakte ik een jaar geleden een artikel met échte kerstfilms.

Ten slotte is het natuurlijk leuk om wat video's op youtube te bekijken en die maken wij ook! Op www.youtube.com/worldfullofpolish kun je je niet vervelen, want wij kunnen heel wat minuten tegen jullie kletsen.

Hoe bereid jij je voor op de feestdagen?

No Comments Yet, Leave Yours!