vrijdag 19 december 2014

New in: Primark heels


Een tijdje terug kocht ik hele mooie hakken bij de H&M, een soort nep lita's, erg hoog dus! Ik heb ze geprobeerd in te lopen en dit ging niet zonder slag of stoot, daarom wilde ik om te oefenen nog een paar hakken, iets lager, geschikt om bij jurkjes te dragen en hoog, maar niet té zodat ik gewoon kan wennen aan het lopen op hakken. Ik heb overal gezocht, maar nergens kon ik ze vinden, totdat ik weer eens bij de Primark binnenliep...



Eigenlijk was ik niet bewust op zoek toen ik naar de Primark ging, ik had m'n droom om nog mooie hakken te kunnen scoren eigenlijk al een beetje losgelaten, maar daar stonden ze dan toch ineens. Mijn maat, de goede hoogte, een mooie dikke hak (en zelfs een klein plateau!) en perfect geschikt om ook bij een jurkje te dragen. Ik werd op slag verliefd en paste de hakken meteen aan. Wat bleek, ze zaten ook nog eens perfect!

De laars heeft een brede hak en aan de voorkant nog een plateau. De laars is vast te maken met veters en heeft een zachte, soepel stof, zelfs met brede voeten moeten deze laarsjes nog goed kunnen zitten. De neuzen van de schoenen zijn rond, wat ik zelf altijd erg belangrijk vind. Van hele spitse neuzen ben ik geen fan.


Ik heb de hakken nu een aantal dagen ingelopen en heb nog geen enkele dag last gehad van pijntjes. De hakken kunnen bij een broek, maar staan ook bij jurkjes/rokjes heel leuk. De veters en brede hak maken het geheel natuurlijk wel wat stoerder, maar als je daarvan houdt kan het je outfit heerlijk opleuken.

te koop bij Primark, €22,-

Draag jij wel eens hakken? Welk paar is je favoriet?

No Comments Yet, Leave Yours!