maandag 22 december 2014

Hema | Shimmering Highlighter Stick review


Een productsoort waarbij veel groei in aantal plaatsvond in mijn stash dit jaar, is highlighter. Ook de shimmering highlighter stick van Hema voegde ik toe aan mijn collectie. Zulke sticks kom je niet vaak tegen en ik moest deze daarom echt aan jullie laten zien.


De simpele zwarte verpakkingen van Hema heb ik nu wel gezien, maar ook bij deze najaarscollectie hebben ze er weer voor gekozen. Je zou het stijlvol kunnen noemen, maar ik denk dat het beter had gekund. Wel is aan de buitenkant duidelijk wat je kan verwachten bij het openmaken. En gelukkig stond er een tester in het schap die me overhaalde voor dit product te kiezen.


De 6,5 gram aan highlighter kun je helemaal uit de stick naar boven draaien en is daarom makkelijk aan te brengen op de jukbeenderen. Het is een brede ronde stick die voor een mooie glans op het gezicht kan zorgen. Wel bezorgt dit moeilijkheden als je 'm wilt gebruiken voor je cupidoboog of de binnenste ooghoek. Daarvoor zou je dan een kwastje kunnen gebruiken, maar dat was je bij de meeste highlighters toch al gewend. Wel kan er wat foundation of ander vuil op de stick komen. Dit zul je er dan af moeten vegen.




Wanneer ik de stick swatch, komt er toch een glans af! Prachtig. Het is een soort witgouden parelmoer glans met een shimmer, zoals de naam al zegt. Ook op mijn jukbeenderen is de highlighter prachtig. Het was moeilijk om op camera te krijgen, maar ik hoop dat het resultaat net zo mooi bij jullie overkomt als bij mij. Je ziet op de foto vooral losse shimmers, maar de glans is daarnaast zeker wel aanwezig. 


Als je een highlighter stick net zo handig vindt als ik of gewoon je stash wilt aanvullen met een mooi product, raad ik je zeker aan deze van Hema aan te schaffen. Deze is makkelijk in gebruik en geeft een geweldige glans aan je wangen. Voor maar €4,00 heb je 'm in huis en wacht niet te lang, want dit schatje zit niet in het vaste assortiment.

Ben jij ook fan van de feestdagen collectie van Hema?


9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige stick! Zeker voor die prijs lijkt het me een heel mooi product.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er goed uit, lijkt me een fijn product!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie en subtiele highlighter. Ziet er erg goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw ziet er mooi uit! Ik mis de Hema producten hier haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauww wat mooi! ik ga niet zo vaak naar de hema maar vanmiddag eventjes zodat ik eyeliner kan bijkopen en ik hoop dat er nog zoiets in het schap staat!!

    BeantwoordenVerwijderen