vrijdag 28 november 2014

Primark | P.S. Love eyeshadow


Mijn geliefde Primark in Zaandam heeft een aantal weken terug nieuwe producten aan de collectie toegevoegd en deze twee oogschaduws leken mij samen een perfecte combinatie. Ik kon ze niet laten liggen en stopte ze in mijn overvolle tas, die twee kleine mono's... die kunnen er altijd wel bij.


Nu het winter wordt merk ik bij mezelf dat ik op dagen dat ik niet veel hoef te doen minder snel de kleurrijke oogschaduw erbij pak. Ik wil dan wel oogschaduw opdoen, maar ik wil er niet teveel tijd aan besteden. Ook als ik naar m'n werk ga wil ik niet teveel moeite hoeven doen. Voor een makkelijke look zijn deze twee mono's uiterst geschikt.


De kleuren hebben, zoals de meeste producten van Primark, geen naam. Gelukkig is het verschil goed te zien. Ik ging voor een lichte highlighter, een mix tussen wit, peach en af en toe zelfs een hele lichtroze gloed. Daarbij koos ik een bruine tint, niet te opvallend, maar ook niet te soft. Eigenlijk twee kleuren die gewoon precies goed zijn.



Ik maakte een foto zonder flits en een foto met flits. Er is goed te zien dat de mono's behoorlijk goed gepigmenteerd zijn en ook de shimmer die in de kleuren zit is goed te zien. Ik ben helaas helemaal vergeten om een look foto te maken, maar zodra ik deze wél heb zal ik die in die toevoegen aan dit bericht.

Over het pigment ben ik tevreden en ook het aanbrengen van de oogschaduw met kwasten gaat goed. De oogschaduw korrelt bijna niet en is erg goed op te bouwen en te blenden.


Opnieuw twee toppers van de cosmetica van Primark! Tot nu toe heeft de cosmetica mij niet teleurgesteld en als Primark zo door blijft gaan hoeft dat ook niet te komen. Ik heb opnieuw twee mooie nude kleuren in mijn stash, die in combinatie met elkaar een perfect geheel vormen.

Primark, P.S. Love eyeshadow, €1,50

Heb jij al mono's van de Primark getest?

6 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een goede pigmentatie bij de bruine kleur zeg ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit, mooie kleurtjes! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh nooo waarom heb ik ze nou laten liggen gisteren, ziet er super goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat is die bruine oogschaduw kleur tof, echt een toppertje inderdaad! Het pigment is echt onwijs goed, had ik niet verwacht van de Primark... Leuke review!

    BeantwoordenVerwijderen