dinsdag 28 oktober 2014

Lipstick | J.cat & Palladio


We gaan nog even door met lipstick op WFOP, maar deze keer zal ik, Ilona, twee lipsticks laten zien die ik alweer een tijdje terug binnen kreeg bij mijn bestelling bij Boozyshop. Beide merken kende ik nog niet en het was dan ook een grote verrassing wat voor kwaliteit deze lipsticks zouden brengen.



De lipstick van Palladio met de naam Rosebud kocht ik en met een speciale couponcode kreeg ik de lipstick van J.Cat, Sugar Baby, er gratis bij. De lipstick was gelukkig mijn kleur, dus dat was alleen maar een meevaller! De kleur Rosebud is wat donkerder dan de kleuren die ik normaal draag, maar het leek mij een mooie uitdaging om het toch eens te proberen.


Het viel mij op dat de lipstickhuls van de J.Cat lipstick erg leek op die van Miss Sporty! Toch vind ik die van Miss Sporty minder cheap ogen omdat er geen letters op staan.

Sugar Baby - Rosebud

Voor de swatches hoefde ik maar één streep te zetten en toen kwam er al behoorlijk veel pigment van de lipsticks af, prachtig! Sugar Baby is een perzikkleurige tint en Rosebud een warme, licht-bordeaux rode tint.

J.Cat - Sugar Baby

Lekker casual dit kleurtje! Goed geschikt voor dagelijks gebruik. Over de substantie van de lipstick ben ik ook heel erg tevreden, de lipstick is romig en glijdt goed over de lippen heen. Op mijn lippen zijn geen velletjes te bekennen. Toch is de lipstick net iets té romig, want de lipstick geeft snel af als je eet of drinkt. Veel bijwerken dus en dat heb je liever niet!

Palladio - Rosebud

Wauw! Ik houd van deze lipstick! Het kleurtje is warm en classy en kan ik met mijn bleke huid zelfs hebben. Ik heb de lipstick nu al een aantal keer op gehad en niet alleen over de kleur, maar ook over de kwaliteit ben ik zeer te spreken. Eten, drinken, de lipstick kan er goed tegen en pas na 4/5 uur hoef je deze bij te werken. De lipstick brengt goed aan en gaat niet in de lijntjes zitten. Hij droogt vervolgens een beetje op en blijft hierdoor goed zitten.


Ik ben zeer te spreken over de lipsticks! Inmiddels heb ik ook andere kleuren van Palladio in huis en deze zijn net zo fijn. J.Cat is helaas niet te koop, maar met de couponcode 'facebook' heb je de kans dat je alsnog een lipstick van het merk bij je Boozyshop bestelling ontvangt.

Palladio, Rosebud - €2,98

Heb jij een lipstick van Palladio of J.Cat?

4 opmerkingen: