maandag 15 september 2014

Smooch Review | Blusher Sugar Rush & Bronzer Tan Queenie


Bij Big Bazar vallen mijn aankopen de laatste tijd wel mee, maar nu zag ik twee producten die ik gewoon moest reviewen. De doosjes en de verpakkingen van deze bronzer en blush zien er prach-tig uit en van het merk Smooch had ik zelf nog nooit gehoord. Waarom zou ik de producten niet voor jullie uittesten? En ook voor mezelf natuurlijk.


De doosjes vielen me meteen op in de schappen. Van beide producten was er maar één soort, dus kiezen hoefde ik niet. De matte doosjes zien er chic uit en de kanten print maakt het helemaal af. Daarnaast kon ik de verpakkingen zelfs al in de winkel bekijken en deze waren ook niet mis.




Smooch Bronzer Tan Queenie €2,99

Zowel in de bronzer als in de blush zit een spiegeltje, wat redelijk luxe is voor zo'n low-budget product. Bij de bronzer zit daarnaast nog een kwastje. Vaak gebruik ik, ook al zit er een kwastje bij, toch liever een andere kwast, maar deze daarentegen verbaasde me. Hier is perfect mee te werken en mee te shapen! Het is een alles-in-één product. De bronzer bevat overigens 10 gram.




Smooch Blusher Sugar Rush €1,99

Deze blush van 4 gram doet me denken aan een blush van Nars. Kijk maar goed naar de verpakking. Hij is mat en stijlvol en geeft een gevoel van luxe, net als dat de bronzer deed. De kleur heet dus Sugar Rush en dat is de enige kleur die ze bij de Big Bazar in mijn buurt hadden. Dat is heel jammer, want ik zou nog veel meer van deze prachtige en goedkope blushes willen bezitten. Misschien in de toekomst?





De swatches stelden me niet teleur. Tan Queenie is een prachtige goudbruine bronzer die ook geschikt is om te shapen. Hij is niet helemaal mat, maar bevat kleine gouden shimmers. Dit geeft je huid net een wat mooiere glow. Sugar Rush bevat ook shimmers en is een kleur die ik nog niet had. Hij is fel roze, maar als je 'm licht aanbrengt op de wangen kun je er natuurlijk voor zorgen dat hij niet té in your face is. Je kunt 'm zo fel maken als je zelf wilt. De producten zijn ietwat poederig, maar het is niet vervelend. Wat kun je verwachten van zo'n goedkope aankoop? Behalve dat puntje heb ik namelijk helemaal niets op te merken.


Dit artikel bevat vooral veel foto's. Ik hoef namelijk niet veel woorden te gebruiken om aan te geven dat dit budget toppers zijn. Het zou geweldig zijn als Big Bazar binnenkort meer van deze blushes zou verkopen en ook op de bronzer heb ik heel weinig op te merken. Zelfs het kwastje doet zijn werk prima. Je kunt hem makkelijk in je tas gooien. De prijzen heb je echt goed gelezen. De bronzer kost namelijk maar €2,99 en de blush €1,99. Meer hoef ik niet te zeggen, toch? Ren snel naar de Big Bazar voor deze prachtige producten!

Wat is jouw ervaring met het merk Smooch?

3 opmerkingen:

  1. De verpakkingen zien er goed uit en de pigmentatie ook, en wat een heerlijke prijzen ook! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dat ziet er echt goed uit, snel langs de bigbazar dus! X

    BeantwoordenVerwijderen