donderdag 21 augustus 2014

Veranderingen op WFOP


Veranderingen? Alweer? Eerst hadden we de veranderende lay-out, daarna het nieuws dat we samen gingen bloggen. Op dat punt gaat het goed, maar dat zorgt er ook voor dat we steeds meer nieuwe ideeën krijgen en steeds meer willen publiceren. Er gaat niet veel veranderen, maar we willen er toch even over berichten.

Al een hele lange tijd hebben we hier op WFOP een aantal vaste categorieën. Soms op vaste dagen, soms out of the blue, maar die vaste dagen willen we toch gaan veranderen. We vinden het vervelend om vast te zitten aan een dag of artikel en dat hebben we dan ook vooral gemerkt bij de Stash Flashes. Het wordt voor ons gewoon steeds lastiger om producten te vinden die divers zijn van wat we al hebben laten zien en wij hebben dan ook besloten te stoppen met de categorie Stash Flash. We vinden het heel jammer, maar we hebben liever dat de ideeën voor een Stash Flash meteen opkomen in plaats van dat we er over na moeten denken, dat is ook de reden waarom wij dit besluit genomen hebben. We willen onze posts spontaan houden en niet zo geforceerd.

Nu er een categorie verdwijnt, willen we ook een nieuwe gaan toevoegen, deze zal niet op een vaste dag verschijnen, maar net zoals bijv. 'It's all about the music' op een moment waarvan wij vinden dat het het juiste moment is. De titel zal zijn 'Last seen' en hierin vertellen we iets over films of series die we de laatste weken hebben bekeken. We willen onze blog divers houden en hebben daarom deze categorie in het leven geroepen. We zijn allebei dol op series en films en willen ook hierover wat meer gaan schrijven, deze categorie sluit daar volledig op aan.

Een andere verandering die noodgedwongen plaats gaat vinden is het (waarschijnlijk) minder posten van berichten. Dagelijks lukt ons al amper, maar als we in september (weer) gaan beginnen met onze opleiding zal het alleen nog maar lastiger worden. Ik (Ilona) ga in Utrecht studeren en reizen, dat betekent dat ik daar alleen al veel tijd aan kwijt zal zijn en dat ik ook niet altijd even fit zal zijn om iets ernaast te doen. Verder heb ik natuurlijk ook nog een bijbaantje waar ik tijd aan kwijt ben en ik weet nog niet of ik dit allemaal kan combineren met het bloggen aangezien ik in de vakantie ook al minder tijd hiervoor heb. Verder is het zo dat Evi in Amsterdam gaat wonen, wat betekent dat het filmen van video's met z'n tweeën moeilijker gaat omdat in plaats van 20 minuten fietsen, ik 1,5 uur in de trein moet zitten. Nu heb ik er dat wel voor over, maar qua planning zal het allemaal lastiger gaan worden.

We hopen dat we jullie zo weer op de hoogte kunnen houden van wat er speelt en wat er gaat veranderen. Voorlopig zijn we nog vol van ideeën en waarschijnlijk zullen jullie dit de komende tijd ook gaan merken. Ondanks dat we allebei (weer) gaan beginnen met studeren willen we door blijven bloggen en zetten we ons hier ook voor de volle 100% voor in.

Liefs, Ilona en Evi x

No Comments Yet, Leave Yours!