woensdag 20 augustus 2014

Sample reviews #2 | Yves Rocher


Toen ik ooit een gratis lidmaatschap had aangevraagd bij Yves Rocher, kreeg ik allerlei samples van het merk opgestuurd. Het werd tijd dat ik hier eens iets mee ging doen. Daarom weer een samples reviews post met mijn eerste indruk van de samples van Yves Rocher.



Ik zal beginnen met een foundation. De flaweless finish fluid foundation is dé foundation van het merk Yves Rocher. Het lijkt wel alsof ik nooit tevreden zal zijn met een foundation of bb/cc cream uit een sample, maar ook over deze heb ik, net als in de vorige sample reviews, weer wat dingen te klagen. Een dunne substantie is fijn op de huid, omdat hij heel licht voelt bij het dragen, maar het brengt gewoon niet makkelijk aan. Daarnaast nu het allergrootste nadeel over deze foundation. Ik wist niet precies hoe poriën eruit zagen, maar bij het aanbrengen van deze foundation was het me helemaal duidelijk. Afgezien van het feit dat de kleur Beige 300 niet helemaal met mijn huidskleur matcht, zijn je poriën heel goed zichtbaar na aanbrengen van dit product. Vooralsnog hier de link?



Elixir 7.9 is een jeugdigheidsversterkend serum dat resultaten op je huid zult geven na één dag, één week en één maand. Door het kleine zakje zal ik dit dus alleen voor één dag kunnen testen. Yves Rocher belooft na enkel gebruik een huid die gladder is en dit merk ik ook echt. Als je het product langer gaat gebruiken, moet dit je huid een boost geven en zal je er jeugdiger uit gaan zien. Ik kan dit wel een beetje geloven, want het laat mijn huid echt beter aanvoelen. De geur is redelijk sterk, maar wel fijn. Over de substantie heb ik niets te klagen. Serums die ik eerder gebruikte waren dunner en vetter dan deze. Het Elixir lijkt mij ook zuiniger in gebruik. Tussen de ingrediënten zie ik wel veel soorten alcohol staan, maar je zou het voor €16 (met korting) kunnen proberen en kunnen kijken naar het resultaat op de lange termijn. Misschien ga ik dat ook eens doen.



Over de Hydra Végétal Gel Crème hydratation intense 24h kan ik kort zijn. Deze ruikt gewoontjes, trekt snel in, hydrateert en is niet vet. Een prima crème voor dagelijks gebruik. Wel vind ik €10,90 voor een crème nogal duur, maar met 50% korting is de prijs top. Er zijn overigens nog veel meer producten verkrijgbaar in deze lijn van Yves Rocher.





Het tweede product tegen zichtbare rimpels is deze Sérum Végétal3 dagcrème. Hij zorgt namelijk voor stevigheid en volume van de huid. Uit het zakje kwam een redelijke stevige crème die fijn verdeelt over de huid. Dit maakt 'm ook zuinig in gebruik. Mijn huid voelt helemaal niet trekkerig aan en de geur is aangenaam. Het gaf mijn gezicht een verzorgd gevoel. Van dit product is ook een nachtcrème verkrijgbaar bij Yves Rocher. Je betaalt voor een pot van 100 ml een volle prijs van €30, maar nu zit daar gelukkig een korting op van 50%. Deze zou je eens uit kunnen proberen, want die prijs is redelijk.



Hoggar is een eau de toilette voor mannen dus dit was een mooi moment om mijn vriend in te schakelen. Ik bracht het luchtje bij hem aan en was helemaal in de wolken. Hij vond de geur wel prima, maar ik vond 'm fantastisch. Hoggar is kruidig en houtachtig, maar bevat ook noten van citrus die je ruikt als je het luchtje een tijdje draagt. De geur is erg mannelijk en helemaal niet duur. Op de website zag ik dat 75 ml maar €15,95 kost. Ooit koop ik deze voor mijn vriend als cadeau, want ik vind het helemaal niet vervelend als hij hier naar ruikt. Een aanrader voor alle mannen!


1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je eens een aantal samples test en het resultaat aan ons laat zien! Yves Rocher heeft inderdaad heerlijke producten!

    BeantwoordenVerwijderen