dinsdag 12 augustus 2014

Opgemaakt juli 2014


We zaten even in de stress, want hoe gingen we een opgemaakt video op tijd af hebben terwijl Evi op vakantie ging (met de goede camera) en ik, Ilona, achterbleef met een slechte filmcamera, maar veel opgemaakte producten? We wilden het artikel graag samen maken, maar dat ging echt niet en daarom is de opgemaakt van juli weer eventjes te zien in de oude setting, artikelvorm!


L'oréal Paris Studio Line Curl power: Andrélon blijft mij heilig als het gaat om krullenmousse, maar deze van L'oréal deed z'n werk ook goed. Mijn krullen bleven zacht en gingen niet aan elkaar plakken. Ook bleven ze lang in model en had ik geen haarlak nodig om het pluisvrij te houden.
Head & Shoulders 2 in 1 jeukende hoofdhuid: 'Jeukende hoofdhuid', nee, het klinkt in mijn oren niet echt fris, maar eigenlijk is dit gewoon anti-roos shampoo en conditioner in een. In het product zit eucalyptus, wat ik erg fijn vind, omdat dit een heerlijk fris gevoel geeft. Doordat het ook een beetje gaat tintelen op de hoofdhuid heb ik het gevoel dat het ook echt werkt en het resultaat mag er dan ook zijn, geen jeukende hoofdhuid meer!
Andrélon Perfecte krul conditioner: Daar hebben we mijn favoriete merk weer, Andrélon! Nu geloof ik niet echt dat er een verschil is tussen de verschillende lijnen als het gaat om conditioner, maar dat maakt verder niet uit, want het product zelf werkt gewoon goed. Ik heb niet veel nodig om mijn haar weer glanzend en doorkambaar te maken en het product is dus erg zuinig in gebruik.



Hegron shower gel: Al heel lang wilde ik deze shower gel hebben omdat er guave en verbena lemon in zit. Toch had ik iedere keer niet gezien dat er heel groot 'for men' op de verpakking stond en ik kwam hier pas achter toen ik het product in de douche had staan. Een beetje stom, maar dat weerhield mij er niet van de shower gel te gebruiken. De geur is totaal niet mannelijk, maar juist fris en zoetig. De shower gel schuimt niet veel, maar de geur blijft wel goed hangen.
Vogue parfum deo: Ik had vier deo's uit deze lijn en dit was de laatste die ik opmaakte. De geur is sterk, dus je moet opletten dat je niet teveel gebruikt. Ik vond dit wel de lekkerste geur van de lijn tot nu toe.
Honey Bee body lotion: De shower gel viel tegen en was snel op, maar deze body lotion daarentegen was heel erg fijn. De lotion is goed vloeibaar en erg zuinig in gebruik.
Adidas fruity rhythm shower gel: De shower gel was al half leeg, maar werd een aantal wekend niet meer aangeraakt, daarom besloot ik hem maar op te maken. De geur is heel fris, echt zo'n geur die je gebruikt in de douche nadat je gesport hebt.
Kruidvat bad & douche: Deze literverpakking is heel groot, maar ook zo op bij ons thuis. We gebruiken dit altijd met het hele gezin en doen hem dan in een pomp omdat dat makkelijker is in gebruik. De geur van amandelolie ruikt goed en is zacht voor de huid.



Heel veel lege kaarsen die allemaal niet meer te koop zijn. In de vorige opgemaakt video liet ik al weten dat ik alle kaarsen die geen geur afgeven wilde opmaken. Ik stak er iedere dag wel een paar aan wat als resultaat 6 lege kaarsen opleverde. Het waren allemaal kaarsen die ik kocht als geurkaars, maar waarbij ik bij het aansteken niks rook. Ik heb dus wel geleerd dat ik niet zomaar meer kaarsen moet kopen, maar alleen als ik zeker weet dat de kwaliteit goed is.


H&M body splash 'exotic raspberry': Body splashes vind ik heel erg fijn en zeker met de warme weken die we achter de rug hebben heb ik ze veel gebruikt. Dit is de allereerste body splash die ik op heb gemaakt en is van de H&M. De splash bevat rode vruchten en ruikt erg zoet. Omdat er ook perzik en citroen doorheen zit, heeft het ook een vleugje fris. Ik weet niet of het product nog te koop is, maar mocht je hem zien zou ik hem zeker meenemen.
Playboy VIP eau de toilette: Tot nu toe mijn favoriete Playboy parfum, VIP for women. Het uiterlijk van de verpakking is heel schattig, maar het parfum zelf is erg sensueel en speels. Het is een geur die erg luxe ruikt en hiermee volledig geschikt is voor een feestje. De geur blijft goed hangen, zelfs als je en avondje op de dansvloer staat.
Topnoten: frisse nectarine en zachte sinaasappelbloesem
Hartnoten: appel en sappig rood fruit
Basisnoten: muskus, sandelhout en kasjmier
NYX lipstick 'Fig': Het was mijn nieuwe favoriet als het ging om kleur, maar toen de lipstick al na twee weken afbrak omdat hij niet goed in de huls zat, was ik er eigenlijk een beetje klaar mee. De lipstick wist ik een beetje te redden door hem in een ander bakje te doen, maar omdat NYX mij ook al teleurgesteld heeft met andere producten zou ik de lipstick niet aanraden. Liever een product dat werkt én heel blijft.
Catrice lipstick: De naam staat er helaas niet meer op, maar de lipstick is niet meer te koop dus dat is niet heel erg gelukkig. Deze lipstick brak ook af, maar dat kwam doordat hij te lang in de zon had gelegen, ook deze heb ik in een ander bakje gedaan en ik smokkel dus een beetje qua opgemaakte producten.


Essence Me & My Ice Cream hand wipes: Deze doekjes neem ik altijd mee als ik naar een festival op optreden ga waarvan ik weet dat er dixies zullen staan. Er zijn niet altijd en overal kranen beschikbaar en ik vind het toch wel fijn om dan doekjes bij me te hebben. De doekjes ruiken heerlijk zoet, maar zijn helaas van een oude LE van Essence en dus niet meer te koop.
Derlon wattenstaafjes: Mascara boven je oog, of eyeliner onder je oog, wattenstaafjes zijn je redding!
Prodent White now: Het is waar, deze tandpasta maakt je tanden bij meermalig gebruik echt lichter. De tanden worden misschien niet meteen spierwit, maar krijgen hun eigen kleur terug.
Kruidvat reinigingsdoekjes, normale en gemengde huid: Jullie hebben deze doekjes inmiddels zo vaak voorbij zien komen dat jullie wel kunnen raden wat ik er van vind. Ik gebruik dit altijd om m'n gezicht te reinigen.
H&M concealer: De eerste concealer die voor mij echt gewerkt heeft is deze van de H&M, precies mijn kleur en precies de juiste dekking. Hij is al eerder voorbij gekomen in een favorieten video, maar is nu helaas op.
Catrice All Round mascara: Dit was een van m'n allereerste mascara's en ik heb hem nog. Er zit zelfs nog een klein beetje in, maar na 1,5 jaar (nog niet uitgedroogd!) is het toch tijd om deze mascara weg te gooien. De dop is kapot en hierdoor is de verpakking lastig open te maken, maar de mascara zelf deed perfect z'n werk. Goed volume en een mooie krul in de wimpers.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit onderdeel weer eens in artikelvorm te zien, volgende keer doen we het graag weer in een video met de producten van Evi erbij.

Maakte jij afgelopen maand veel producten op?

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je veel opgemaakt, super leuk om te zien! Dat parfum van playboy is zoo heerlijk en bij die Catrice mascara heb ik net hetzelfde. Die droogt maar niet uit na bijna 2 jaar gebruik bij mij (al heb ik hem nu wel uiteindelijk weggedaan ;)).

    BeantwoordenVerwijderen