woensdag 13 augustus 2014

OOTD: My New Red Skater Skirt


Net als de vorige draait dit OOTD artikel om en nieuw item en draag ik weer een skater skirt. In feite, het nieuwe item is de skater skirt. Ik laat jullie vandaag namelijk zien hoe ik mijn nieuwe rode rok zal gaan combineren.


Een grijze skater skirt had ik al in mijn collectie, maar deze rode variant is een echte eye-catcher. Ik stond in de winkel al te bedenken wat ik met deze rok zou kunnen combineren. Ik stond namelijk bij H&M en spotte daar deze rok afgeprijsd voor €7. Blouses staan er heel leuk bij en ik heb twee witte in mijn kast liggen. Bijvoorbeeld deze met uiltjes van Primark. Ook mijn witte blouse van Primark met ankertjes zou er leuk bij staan. Anders kun je 'm nog combineren met een mouwloze blouse in het zwart, wit grijs of bruin. Basic kleurtjes moeten het sowieso goed doen.


Onder de rok draag ik bij deze eerste outfit een zwarte panty, wederom van Primark. Hier verkopen ze namelijk sets van drie panty's voor maar €4! Daarnaast hebben ze ook heel wat enkele panty's met verschillende diktes. De schoenen bij deze outfit zijn bruine enkellaarsjes van de schoenenwinkel Alysa. Ze kostten €40 en ik draag ze graag onder een panty als ik mijn look niet te klassiek wil laten lijken. Ze maken de outfit wat stoerder.


Boven mijn blouse zie je nog een gouden ketting van Primark die goed matcht met de laarsjes. Deze outfit is dus eerder warm dan koel. 



De volgende look is iets minder chique en iets meer koel. Ik draag hier een shirt van de New Yorker met Meow erop.


Mijn enkellaarsjes wisselde ik om voor mijn zwarte creepers van het merk Underground. Deze bestelde ik via internet. Ik weet niet meer precies bij welke webshop ik dat deed. Ze kostten zo'n €70 euro en lopen geweldig. Ook de kwaliteit hiervan is prima. Ik wilde per se de originele versie, want daarvan vind ik het model het mooiste. Neppe kun je misschien vinden bij River Island. 


Als ketting koos ik voor mijn zilveren koordje met aardbeien hangertje. Deze kocht ik een aantal jaar terug in een plaatselijk winkeltje in Londen. Je kunt natuurlijk elke ketting omdoen die je wilt. 
Dit waren mijn outfits of the day. En wat ik deze keer leuk zou vinden om van jullie te weten is: 

Wat kan ik nog meer dragen op mijn rode skater skirt?

3 opmerkingen: