zaterdag 16 augustus 2014

Kruidvat | body lotion


Body lotions van de Kruidvat waren mij tot voor kort nog nooit opgevallen. Ik wist niet af van het bestaan en was dus ook niet bewust ernaar op zoek. Toen ik een aantal weken geleden op mijn voordeelkaart een actie kon activeren van body lotion deed ik dat dan ook meteen, ik was toch erg nieuwsgierig naar wat Kruidvat te bieden had.


Omdat ik maar €1 hoefde te betalen voor het product besloot ik er maar meteen twee mee te nemen. 400 ml body lotion voor €1 is echt geen geld en als het product zou werken naar behoren was het alleen maar mooi mee genomen.


Bodylotion silk macadamia oil: "Is gemaakt om de huid weer zacht als zijde te laten aanvoelen en subtiel te laten glanzen. Deze bodylotion, met macademia olie, helpt de huid te hydrateren, beschermen en verzorgen. Trekt razendsnel in en geeft een huid die gezien mag worden."


Bodylotion sensitive almond oil: "Is een verademing voor de droge en gevoelige huid. De formule met verzorgende amandelolie en vitamine E dringt diep in de huid door om haar weer heerlijk zacht en soepel aan te laten voelen."

Ik heb beide producten getest en ze maken allebei hun omschrijving waar. De bodylotions zijn zacht, hydrateren de huid en geven ze ook meteen bescherming en verzorging. De geuren komen ook goed naar voren en zijn erg fris, maar toch op een subtiele manier. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar deze body lotions vind ik qua werking fijner dan die van bijv. The Body Shop. M'n huid blijft heel lang zacht aanvoelen en de geur blijft ook lang hangen.

bodylotion silk macadamia oil - bodylotion sensitive almond oil

De werking van het product is dus goed, maar hoe is de substantie eigenlijk? Op de afbeelding zie je weinig verschil tussen de substanties en zo is het in werkelijkheid ook. Beide substanties hebben dezelfde structuur, ze ogen dik, maar zijn heel 'luchtig' en hierdoor makkelijk te verspreiden over de huid. Je hebt heel weinig nodig om je huid te verzorgen, wat het product zuinig in gebruikt maakt. Met een verpakking van 400 ml kan je dus zeker een paar maanden door.


Ik ben heel tevreden over m'n aankopen, ik wist dat het huismerk fijne producten had, maar dat ze zó fijn waren had ik niet verwacht. Goede kwaliteit voor een lage prijs, dat is in ieder geval zeker bij deze producten van Kruidvat. Met mijn actie op m'n voordeelkaart kostte de producten nog maar €1, maar de gewone verkoopprijs is €1,99. Nog steeds geen geld. De producten zijn te koop bij verschillende Kruidvat filialen.

Ben jij al bekend met de bodylotion van Kruidvat?

3 opmerkingen:

  1. Ze klinken enorm fijn! Die ene euro extra maakt dan ook niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hhm dat klinkt hartstikke goed, je hoeft niet duur te doen voor een fijn product! :)

    BeantwoordenVerwijderen