vrijdag 1 augustus 2014

#19 Stash Flash Friday | Essence 3D eyeshadow


"Hey, Ilona, jij ook weer hier!" Ja lieve lezers, het duurde even, maar na weken is er dan toch eindelijk weer een stash flash waarin ik een aantal van mijn producten kan laten zien. Ik werk nog steeds veel, maar wist toch tijd vrij te maken voor het bloggen. Ik kan jullie vertellen dat ik het enorm gemist heb en ik wil komende weken zeker weer meer gaan plaatsen. In deze stash flash laat ik jullie 4 mono's zien van Essence 3D eyeshadow. Deze verdwijnen uit de collectie en zijn nu met 50% korting te koop.




08 irresisitible vanilla latte - 11 irresisitible fox-trott
03 irresisitible first love - irresisitible chocolates

Het liefst had ik alle oogschaduw meegenomen, maar mijn stash en portemonnee zouden daar niet heel erg blij mee zijn. Ik koos er daarom ook voor om 4 mono's mee te nemen waarvan ik dacht dat het kleuren waren die ik het meest gebruik. Alle oogschaduw bevat shimmer en verder zijn het vooral nude kleuren en highlighters.




03 irresisitible first love - 08 irresisitible vanilla latte - 09 irresisitible chocolates - 11 irresisitible fox-trott

Het patroon in de oogschaduw ziet er heel schattig en wavy uit, maar toch moest ik er met mijn vingers overheen om het te kunnen swatchen. Het pigment van de oogschaduw is goed, maar de substantie is erg korrelig en daardoor moeilijk op te bouwen. Ik raad je dan ook aan om bij het aanbrengen geen kwast te gebruiken, maar gewoon je vingers, zo bereik je het beste resultaat. Je zou ook kunnen proberen de oogschaduw nat aan te brengen.


Ik ben blij met de mono's, maar zou ze niet hebben gekocht als ze niet met 50% korting in het schap lagen. Het pigment mag dan goed zijn, het blijft jammer dat de substantie zo korrelig is. Ik liet mij verleiden door het schattige patroon en de prijs, maar ik denk dat deze oogschaduw toch heel lang in m'n stash zal blijven liggen, jammer, want normaal is Essence echt van mijn low-budget favorieten als het gaat om make-up.

De volle prijs voor de 3D eyeshadow is €2,89, met 50% korting betaal je nog maar €1,44.

Heb jij al veel producten met 50% korting kunnen scoren?

2 opmerkingen: