dinsdag 8 juli 2014

The Body Shop | Early-Harvest Raspberry


The Body Shop heeft uitverkoop en toen ik voor m'n opleiding in Utrecht was ging ik dan ook meteen even kijken of ik wat leuke producten kon vinden. Ik nam verschillende producten mee, maar dit zijn de twee die ik graag met jullie deel. Over mijn eerste TBS aankopen was ik erg tevreden en ik was benieuwd of deze producten net zo fijn waren.


Ingrediënten: Aqua/Water (Solvent/Diluent), Sodium Laureth Sulfate (Surfactant), Cocamidopropyl Betaine (Surfactant), Glycerin (Humectant), Polysorbate 20 (Emulsifier), Sodium Chloride (Viscosity Modifier), Parfum/Fragrance (Fragrance), Phenoxyethanol (Preservative), Polyglyceryl-2 Caprate (Skin-Conditioning Agent), Mel/Honey (Natural Additive), Sodium Benzoate (Preservative), Citric Acid (pH Adjuster), Butyl Methoxydibenzoylmethane (Ultraviolet Light Absorber), Disodium EDTA (Chelating Agent), Rubus Idaeus Fruit Extract/Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract (Skin Conditioning Agent), Denatonium Benzoate (Denaturant), Caramel (Colour), CI 17200/Red 33 (Colour), CI 14700/Red 4 (Colour), CI 42090/Blue 1 (Colour).


Het eerste product dat ik tegen kwam in de winkel was deze shower gel met de geur van framboos. Een heerlijk zoete, maar niet te overheersende geur. Vorige keer kocht ik een mini van de moringa shower gel en hier was ik erg te spreken over qua substantie en werking , dit gaf dan ook de doorslag om deze framboos shower gel te kopen in een grote verpakking. Ik heb het product nu al een aantal keer gebruikt en de geur blijft zelfs na het douchen nog hangen, heerlijk! Ook schuimt de shower gel erg lekker en is deze erg zuinig in gebruik.

Ingrediënten: Alcohol Denat. (Solvent/Diluent), Alcohol (Solvent/Diluent), Aqua/Water (Solvent/Diluent), Parfum/Fragrance (Fragrance), Glycerin (Humectant), t-Butyl Alcohol (Denaturant), Linalool (Fragrance Ingredient), Rubus Idaeus Fruit Extract/Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract (Skin Conditioning Agent), Denatonium Benzoate (Denaturant).

Omdat ik de geur van framboos zo heerlijk vond, nam ik ook nog een eau de toilette mee. De geur is bijna identiek aan de shower gel, lekker zoet, maar niet té zoet. De flacon van het parfum is helaas wat aan de kleine kant, maar dat weerhoudt mij er niet van de eau de toilette te gebruiken. Het is inmiddels m'n favoriete body splashes voorbij gesprint qua lekkerste geurtje. De geur blijft erg lang hangen, zelfs na een half uur fietsen rook ik de eau de toilette nog goed, ik denk dat ik al met al de geur maar liefst 5 uur heb kunnen ruiken voordat deze echt verdween, maar even bijspuiten en de geur is weer helemaal terug.


Ik ben erg blij met de producten en deze zijn ook zeker weer een aanwinst voor mijn stash. Helemaal prettig is natuurlijk dat de producten in de sale zijn. Voor de shower gel betaalde ik €3,50 en voor de eau de toilette €7,00. De producten zijn te koop bij de vestigingen van The Body Shop en via de website.

Heb jij al iets gekocht in de sale bij The Body Shop?

2 opmerkingen:

  1. Ik ben heel erg benieuwd naar deze geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben wel erg benieuwd naar de shower gel, zelf heb ik nog niets gekocht bij de sale :-)

    BeantwoordenVerwijderen