zaterdag 26 juli 2014

H&M blusher | Spring Flower


Ik val niet snel alleen voor de verpakking, maar bij deze blush van H&M gaf het prachtige bloemenpatroon wel snel de doorslag. Voor een lage prijs en zomerse kleurtjes vroeg ik me uiteraard af of de kwaliteit net zo mooi zou zijn. 




In de winkel liggen twee soorten van de blushers. De ene heeft enkel verschillende roze kleuren, maar deze, Spring Flower, bevat naast roze dus ook koraal en rode/oranje tinten. De verpakking is van plastic en heeft een doorzichtig klepje, waardoor je ook in de winkel van de leuke rozen kunt genieten. De bloemen er omheen zijn mat, maar de lichtroze bloem in het midden bevat glitters. Je zou de kleuren dus voorzichtig apart aan kunnen brengen, maar als je ze allemaal pakt, pak je dus ook wat glitters mee.


Wat je niet kunt zien als je in de winkel staat, is de dubbele bodem met spiegeltje en kwastje. Dit lijkt mooi meegenomen voor de kleine prijs die je betaalt. Toch vind ik de kwast helemaal niet fijn, want hij pakt weinig kleur op. Doe mij maar een grote blushkwast. De verpakking zelf voelt redelijk goedkoop aan. Hij gaat netjes open als je de voorkant indrukt, maar je voelt goed dat de blush nogal los zit. Het plateau met de blush gaat in de verpakking makkelijk op en neer.


De kleur van de blush staat me ontzettend aan. Wat een zomerse kleurtjes! Apart geven de kleuren allemaal mooi pigment af en gemengd wordt het een frisse koraalroze kleur met glittertjes.



Spring Flower geeft een zomerse warme gloed aan mijn wangen en zorgt ervoor dat mijn gezicht schittert in de zon. Ik ben fan. Deze blush maakt me nieuwsgierig naar de andere variant van het stel. De inhoud van de blush is 6 gram en voor €3,99 neem je 'm mee bij H&M.


Welk cosmetica product van H&M kan jij aanraden?

4 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie header foto :) Leuk met die hartjes! De blush ziet er erg mooi uit, alleen niet de juiste kleur voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet de blush er mooi uit. Zowel de verpakking als de kleur op je huid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke blush zeg, hij staat je ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie blush !! Ziet er ook erg mooi uit ! X

    BeantwoordenVerwijderen