donderdag 24 juli 2014

Rituals | foaming shower gel sensation


Het zal jullie allemaal niet ontgaan zijn dat er overal in Nederland weer sale is. Schreeuwende teksten op raamposters en fikse kortingen op allerlei producten. Sale is voor mij altijd de uitgelezen kans om producten te kopen die ik normaal niet koop, vanwege de prijs, of omdat ik niet bekend ben met de kwaliteit van het product. Toen ik bij Rituals in de sale wat producten zag staan, besloot ik dan ook dat het maar eens tijd werd om gebruik te maken van de afprijzing en hiermee mijn eerste product van Rituals in te slaan.


De afgelopen weken betrap ik mezelf er op dat ik veel huidverzorgingsproducten koop. M'n nagels waren kort en lelijk door het werken bij de boer, maar body butters, body scrubs, shower gels etc. kon ik wel goed gebruiken. Deze 'foaming shower gel sensation' zoals Rituals het heel erg luxe benoemd, is dan ook een van de vele aanwinsten in mijn steeds groter groeiende stash.


De shower gel, met de naam Sunrise, heeft de geur van Sweet Orange & Cedar. Met name de frisse geur van de Cedar is erg goed te ruiken, maar af en toe bespeur je toch een zoetig vleugje sinaasappel door de shower gel heen. De gel is niet alleen in de douche tijdens het opbrengen te ruiken, maar ook blijft de geur hangen zodra je de douche uit stapt. Dit is niet heel lang, maar toch een fijne bijkomstigheid.



De verpakking heeft een drukdopje, wat ik eigenlijk heel erg fijn vind. Zodra je er op drukt komt er een vloeibare substantie uit, maar deze verandert meteen in een echte schuimboel. De shower gel doet zijn naam dan ook zeker eer aan! Doordat de substantie verandert in schuim, is het product heel erg zuinig in gebruik. Een klein spuitje is al genoeg om een groot deel van je lichaam te reinigen.


Ik ben erg te spreken over dit product van Rituals, al zou ik er niet de volle prijs van €8,- voor betalen. Ik ben van mening dat je voor dat bedrag ook andere merken shower gel kan halen die net zo goed werken, maar wel schelen in prijs. Het scheelde dan ook dat het sale was, want voor maar €4,- was deze shower gel van mij. De producten van Rituals zijn in de winkels beschikbaar, maar ook online te bestellen.

Wat is jouw favoriete shower gel van Rituals?






2 opmerkingen:

  1. Ik heb deze geur ook, heerlijk. Fijn dat je hem voor € 4 hebt kunnen scoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog nooit iets gekocht bij Rituals, ben wel erg benieuwd geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen