zondag 15 juni 2014

Ooglooks van de week


Aangezien ik al een van de twee weken gewacht heb op de cijfers van mijn opdrachten en tentamens, had ik een hele week zat tijd om foto's te maken voor mijn blog. Ik liet weten dat ik meer ooglooks wilde gaan plaatsen en heb dus de afgelopen week elke dag een foto gemaakt van mijn ooglook. Deze waren geschikt voor verschillende gelegenheden. Veel kijkplezier!

Dag 1: Zaterdag
Filmdagje met vriendinnen




Op zaterdag ging ik een filmpje maken met Ilona en ging ik 's avonds met andere vriendinnen naar de film Maleficent (die ik overigens geweldig vond). Het was dus een 'filmdagje'. Ik had die dag zin om weer eens met mijn Sleek Garden of Eden palette te experimenteren. In mijn crease gebruikte ik de lichtgroene kleur met de naam Fig en op het ooglid de kleur Gates of Eden. Met Flora in de buitenste ooghoek zorgde ik voor iets meer diepte. Dit palette is echt helemaal mijn ding! Bij de look droeg ik de lipstick Princess Peach van Catrice.

Dag 2: Zondag
Feestjes!



's Middags vierden we de verjaardag van mijn opa met wat familie. 's Avonds ging ik met mijn vriend naar een klein festival in de buurt van zijn woonplaats. Dit duurde tot middernacht. Als ik uitga of een speciale gelegenheid heb, wil ik toch liever eyeliner gebruiken dan op andere momenten. Dit maakt me ogen gewoon iets sterker. Omdat ik een mintgroen shirt droeg, maakte ik met een lichtblauwe en lichtgroene oogschaduw mijn ogen mat mint. In de crease bracht ik mijn favoriete matte bruine oogschaduw aan: Starlight Expresso van Catrice. Ik maakte en wing met mijn Miss Sporty 24h Pump up Booster waterproof eyeliner en was klaar om een feestje te bouwen. Oké, misschien moet ik nog een klein beetje oefenen met eyeliner...

Dag 3: Maandag
Lui dagje



Na het festival sliep ik bij mijn vriend, wat betekende dat ik maar een klein oogschaduwpalette meenam in mijn toilettas. Gewoon lekker praktisch. Het palette dat ik meenam was van Rimmel en heeft de naam 007 Heart of Gold. Simpel, maar met lekker veel glans.

Dag 4: Dinsdag
Shoppen met mama



Voor mijn uitzet moest nog heel wat inkopen worden gedaan, dus de eerste inkoopjes deed ik dinsdag met mijn moeder in Alkmaar. Ik pakte mijn MAC Cranberry oogschaduw uit de kast en maakte hier een look mee. Het zonnetje scheen, dus de prachtige glans van deze oogschaduw was die dag goed te zien.

Dag 5: Woensdag
Weer een lui dagje



Ik deed deze dag weer niets zinnigs. Nou ja, bloggen is toch best zinnig? Ik bewerkte de video van de afgelopen week en keek daarnaast nog heel wat afleveringen van Pretty Little Liars. Wat ik die dag ook deed, is palettes uitzoeken voor de perfect palette tag die we binnenkort gaan opnemen. Ik vond het palette van H&M die ik eens reviewde en besloot er weer een look van te maken. Wat een fall-out geeft dit palette! Toch zijn de kleuren goed gepigmenteerd, maar je kunt het beste je foundation voor het laatst bewaren.

Dag 6: Donderdag
Feestelijk dagje!




Wat is vakantie toch heerlijk. Het is zo'n lange tijd geleden geweest, dat ik echt he-le-maal niets voor school te doen had. Toch heb ik weer redelijk veel gedaan op donderdag. 's Ochtends heb ik nog heel wat inkopen gedaan met mijn moeder bij Action. Wat zijn huishoudelijke spullen daar goedkoop! Aan het einde van de middag ging ik naar Ilona om met wat meiden te barbecueën om te vieren dat ze is geslaagd voor haar havo! Yes! 's Avonds ging ik naar een andere vriendin die is geslaagd voor haar mbo opleiding. Ik wilde die dag vooral iets fels op mijn lippen dragen en om alvast in de stemming te komen voor het WK van de dag erop koos ik voor Papaya Punch van Sleek.

Dag 7: Vrijdag
WK 




Prachtig hè? die lijntjes op m'n ooglid. Het gekke is dat het geen gecreasde oogschaduw is, maar echt ooglidrimpeltjes haha! Ik maakte deze dag weer een rustige, dagelijkse ooglook met het Essence All About Nudes palette en koos die ochtend voor een klassieke lipstick, die je hierboven op de foto ziet. Dit is een heel oude lipstick van mijn moeder en deze is niet meer verkrijgbaar in de winkel. Deze koos ik, omdat er een feestje was op mijn moeders werk. Ze werkt er namelijk al 25 jaar. 's Avonds keek ik in een feestzaaltje in de buurt met Ilona en nog een vriendin naar Nederland - Spanje en droeg ik weer de oranje lipstick van Sleek. Hup oranje!

Dit was mijn week en ik hoop dat jullie zo'n persoonlijk bericht met ooglooks nog eens willen zien en lezen, want ik vond het ontzettend leuk om te maken. Nog een fijne zondag!

Welke kleur oogschaduw gebruik jij het liefste elke dag in je look?

5 opmerkingen: