dinsdag 24 juni 2014

Balea douchegel en body lotion | Melon Tango


Het duurt bij mij eventjes voordat ik doucheproducten test. Ik heb met mezelf afgesproken ook eens wat dingen op te maken. Bij de scrub met watermeloen die bijna op was, paste heel goed dit setje van body lotion en douchegel met watermeloen. Nu kan ik daar jullie mijn mening over geven.

Toen ik in Berlijn was, wilde ik niet teveel sjouwen met doucheproducten. De twee producten die ik wel meenam, zijn limited edition en ruiken naar watermeloen. Ik weet daarom niet hoelang ze te koop zijn, maar deze zomerse verpakking laat me wel denken dat dit nog de hele zomer zal zijn. Ik nam van de Melon Tango producten een douchegel en een body lotion mee. Hiernaast verkochten ze ook Mango Mambo en Carambola Lambada.




De douchegel doet me denken aan de Bubbling Shower Cream van Playboy die ik zo ontzettend fijn vind. Dit komt doordat het eerder een romige substantie is dan een gel. Een douchecrème dus. Deze douchecrème schuimt enorm en ook daarmee ben ik blij. Ik heb daardoor ook gelijk het idee dat je lichaam de geur beter opneemt. Deze heerlijke geur van watermeloen komt je dan ook in de douche tegemoet. De douchegel heeft een inhoud van 300 ml.




De substantie van de body lotion is dun. Het is geen stevige lotion en is daarom niet zuinig in gebruik. De tube waarin deze zit is wel handig in gebruik en er zit weer dezelfde heerlijke geur van watermeloen aan. Er zit 200 ml in en dit vind ik logisch aangezien douchegel, bij mij in ieder geval, eerder opgaat dan de body lotion. De lotion is verfrissend. Dit is een lotion die ik in de zomer misschien in de koelkast zou bewaren voor extra verfrissing. Ik kan alleen maar positief zijn over de werking van het product. Het trekt snel en goed in en de huid wordt na aanbrengen heel zacht. De frisse en zoete geur blijft daarna nog best een lang tijdje achter.


Dat de lotion niet zuinig in gebruik is, kan je makkelijk voor lief nemen als je weet wat de Melon Tango producten kosten. Dit is namelijk absoluut niet veel. De douchegel kost € 0,65 en de body lotion € 1,25. Waar koop je zulke goede producten voor zo'n lage prijs? Bij de DM drogerie in Duitsland. Dat is het enige minpuntje. Misschien kun je in je zomervakantie een bezoekje brengen aan ons buurland.

Welk product van Balea heb jij op voorraad?

2 opmerkingen: