woensdag 25 juni 2014

#1 Lovely Lacquers | Hageltjes en fimo bloemetjes


Om de naam van onze blog een beetje eer te geven introduceren wij een nieuwe categorie, namelijk, Lovely Lacquers. We hebben allebei een (eigenlijk iets te) grote nagellakstash en dragen dan ook veel verschillende combi's, nail-arts en kleurtjes. Omdat we het een leuk idee vonden om dit te delen, bedachten we deze categorie. Je zult veel voorbij zien komen: van nail-arts tot rare combinaties, of gewoon kleurtjes. De meest bijzondere of leuke zetten wij voor jullie op de foto en misschien zit er wel een lak bij die jouw hartje sneller laat kloppen.

Basislak: L'Oréal - Nouvelle Vague (€5,99) Topcoat: L'Oréal - Jackie Tweed (€5,99)
 te koop bij verschillende drogisterijen

Nagellak draag ik, Ilona, meestal een dag en dan lak ik m'n nagels opnieuw. Toch kon ik het niet laten deze combinatie langer te dragen omdat ik hem zo leuk vond. De pastelkleur als basis met daarop de hageltjes (die mij wel heel erg doen denken aan vruchtenhagel!) vond ik heel erg schattig staan en ik heb deze combinatie dan ook drie dagen gedragen. Dit is misschien te zien op de foto's, want deze zijn van de laatste dag en hier en daar begonnen al kleine chips te ontstaan.


Meteen in de eerste Lovely Laquers post zal ik, Evi, mijn fimo radje met bloemetjes introduceren. Die zul je waarschijnlijk nog een aantal keren in deze categorie zien terugkeren. In de eerste post in ieder geval wel. Ik combineerde de bloemetjes uit het lege vakje van het wieltje hierboven met een lak van L'Oréal. Zulke wieltjes vind je overigens voor een dollar op Ebay. Ook kun canes bestellen die je zelf nog moet snijden, maar dit is een lastig karweitje.


Basis: L'Oréal - Wasabi Hint (€5,99) Te koop bij de drogist. Topcoat: Seche Vite (€7,95) Te koop op verschillende webshops

Met mijn topcoat van Seche Vite bleven de bloemetjes goed vast zitten, maar na bijna twee dagen vielen er langzaam wat bloemblaadjes af. Dus niet de gehele bloemetjes, maar stukjes ervan. Toen ik besloot de rest van de bloemetjes eraf te halen, heb ik deze die nog heel waren gewoon bewaard en terug gedaan in mijn radje. Kan gewoon! 

De ene Lovely Lacquers post zal wat meer nagels bevatten dan de andere. Als je verzoekjes hebt naar combinaties of nail-arts horen wij dat maar al te graag.

Wat voor nail-art of nagellak zie jij graag in de volgende Lovely Lacquers post?

2 opmerkingen:

  1. wat een leuke nail arts! ik vind het altijd leuk om te zien aangezien ik zelf heel slecht ben met nagels lakken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De bloemetjes zien er onwijs leuk uit, erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen