woensdag 21 mei 2014

Review: Maybelline Color Tattoos van Big Bazar | Metallic Pomegranate &Always Green


Wat review ik ontzettend veel oogmake-up de laatste tijd zeg! Ik ben nogal enthousiast geworden met het kopen van oogschaduws nu mijn ogen weer helemaal hersteld zijn. Daar kwam mijn reisje naar Berlijn nog eens bovenop. Deze Color Tattoos van Maybelline komen uit mijn eigen buurt, namelijk uit de nieuwe Big Bazar een aantal kilometers verderop. Budget zijn ze dus gelukkig wel. 




Toen ik hoorde dat er een nieuwe Big Bazar geopend zou worden in mijn buurt, wist ik dat ik daar meteen op zoek zou gaan naar de Color Tattoos van Maybelline. Ik hoopte op meer kleurtjes, maar kon er jammer genoeg maar twee vinden en die nam ik dan natuurlijk wel beide mee. 


De Color Tattoos zijn crème oogschaduws waarvan beloofd wordt dat ze 24 uur blijven zitten. Ik vind het nogal lang om oogschaduws zo'n lange tijd te dragen, maar voor uitgaan zullen ze zeker geschikt moeten zijn. De kleuren die ik kocht zijn 70 Metallic Pomegranate en 30 Always Green. 


Metallic Pomegranate is inderdaad redelijk metallic, maar bevat eerder gewoon mooie glittertjes. Van deze kleur werd ik in de winkel en word ik van deze swatches thuis het meest enthousiast. De tint is net niet bruin, maar eerder bordeauxrood en bevat gouden glitters. De intensiteit van Always Green is net zo goed, maar bevat geen glitters en is ietsje minder mijn kleur. Wel heeft hij een glans en is het toch gewoon een prachtige en goed gepigmenteerde turquoise kleur.

Ik breng de kleuren met mijn vinger op het ooglid aan en de kleuren zijn dan alsnog goed te blenden met een donkerdere kleur in mijn crease.

Look met 30 Always Green

Look met 70 Metallic Pomegranate


Zoals ik al zei, leken deze oogschaduws me gelijk geschikt voor het uitgaan. Daarom heb ik Always Green afgelopen zaterdag de hele dag en nacht gedragen. Na de warmte in de kroeg en het lange dragen van mijn make-up was de kleur nog net zo goed en is de oogschaduw niet gaan creasen. Fantastisch! 


Ik ben ontzettend tevreden over de Color Tattoos van Maybelline. Ze zijn helemaal geschikt voor warme en dagen. Bij de drogist zijn de nieuwste kleuren te koop voor ongeveer €10, maar bij de Big Bazar liggen de oudere kleuren voor een mooie prijs van €2,99 in de schappen.

Naar welk product zou jij bij een nieuwe Big Bazar op zoek gaan?


5 opmerkingen:

  1. Ik vind de kleuren echt prachtig, pomegranate heb ik ook maar die andere hebben ze helaas niet bij ons! fijne review!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw de Metallic Pomegranate is echt super mooi. Ook een erg mooie look mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn inderdaad mooie kleuren, vooral die groene! Ik zag ze ook liggen bij meerdere Big Bazars, maar daar waren ze helaas al geopend :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat ze deze bij onze Big Bazar ook hebben... ze zien er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pomgranate is echt prachtig! Ik ga de volgende keer ook maar eens zoeken naar deze Color Tattoos bij Big Bazar.

    BeantwoordenVerwijderen