dinsdag 20 mei 2014

Budget topper | L'oréal nagellak


L'oréal en budget gaan meestal niet hand in hand. Gelukkig hebben we daarvoor de Big Bazar en kunnen we allemaal genieten van wat 'duurdere' merken voor een lage prijs. Bij mijn shop-avontuur in de nieuwe Big Bazar hier in de buurt sloeg ik heel wat in, waaronder deze twee prachtige lakken van L'oréal.




De lakken dragen de namen 'mysterious icon' en 'french riviera'. De namen passen perfect bij de lakjes, zoals je al kan zien in de foto's hieronder.


Mysterious Icon: Mysterieus is deze lak zeker te noemen, want welke kleur het nou precies is, is al lastig te omschrijven. In eerste instantie oogt de lak wat paarsig, maar op de nagels, buiten het licht lijkt de lak weer koperkleurig. In de lak zitten heel erg veel gouden glittertjes, die ervoor zorgen dat in de zon de lak een prachtig effect heeft.
French Riviera: Deze lak doet je denken aan de zuidelijke, Franse stranden, met helder blauw water en een prachtige gloed. Het lakje is net zo helder blauw en heeft een prachtige glans over zich heen.



Mysterious Icon

Glans, glitter, alles is te zien bij dit lakje. Vooral in de zon vind ik dit lakje echt prachtig. De gouden glitters in de donkere basis geven zo'n prachtig effect dat ik deze lak altijd wel zou op willen hebben als de zon weer lekker schijnt.



French Riviera

In tegenstelling tot wat je ziet in het potje, is de glans op de nagels bijna volledig verdwenen. In de zon moet je toch echt twee keer met je ogen knipperen voordat je een beetje glans kan bespeuren. Dit is nou niet een heel groot probleem, want ook zonder de glans is deze lichte lak perfect voor de lente en zomer.


Oh, oh, oh, wat ben ik weer blij met deze aankopen! Ik houd van L'oréal nagellak en dat ik ze dan bij de Big Bazar voor weinig geld kan vinden maakt mij dan ook helemaal blij. Mijn favoriet van de twee is toch echt wel Mysterious Icon, die zou ik echt niet laten liggen als je die voorbij ziet komen.

De lakken zijn in actieperiodes voor €1,89 te koop bij de Big Bazar. Daarbuiten kosten ze €3,99.

Ben jij de lakken van L'oréal al tegen gekomen bij de Big Bazar?

2 opmerkingen: