donderdag 22 mei 2014

Shoplog | H&M Divided


Als je een kijkje zou kunnen nemen in mijn kledingkast zou je als snel heel erg veel H&M kledingstukken zien. Ik ben dol op de winkel en al helemaal sinds een aantal jaar geleden de Divided-lijn uit kwam. Na m'n examens vond ik dat ik mezelf best wel eens mocht verwennen met nieuwe kleding en met veel plezier bestelde ik dan ook een aantal dingen uit de H&M webshop.




Dit was het eerste shirt dat ik tegen kwam en ik werd er meteen heel vrolijk en blij van. De ijsjes doen mij denken aan de zomer en met het lekkere weer van de afgelopen dagen was het ook even extra genieten als je een ijsje ging halen. Het shirt is wat korter dan normaal, maar niet zo kort dat het een crop top is. De mouwen hebben het effect afgeknipt te zijn en de kleuren op het shirt liggen tegen pastel aan.



Katten zijn echt mijn lievelingsdieren en ik kon het dan ook niet laten om dit shirt met 'MEOOW' niet te bestellen. Het shirt moest ik helaas wel in een L kopen omdat dit de laatste maat was. Het shirt is daardoor heel wijd en ook best lang, maar als je je shirt in je broek tuckt moet het alsnog heel leuk kunnen staan. Het shirt is wit, maar redelijk dik en schijnt dus ook niet ernstig door.




Deze vrolijke crop top met zonnebloemen is echt super geschikt voor de zomer. Heel erg leuk te combineren met verschillende kledingstukken en door de print ook met iets basics. Ik heb het eigenlijk niet zo met de crop top trend, maar ik kon deze echt niet laten liggen. De top is bij de mouwen heel schattig gestikt en aan de onderkant is het effect gecreëerd dat het shirt is afgeknipt. De stiksels en afgeknipte onderkant zijn leuke details.



Eigenlijk draag ik nooit rokjes, maar deze vond ik heel leuk en niet prijzig, dus wilde ik het een kans geven. De laatste tijd draag ik steeds vaker korte broeken met een panty er onder en een rok of broek, daar zit niet extreem veel verschil in, ik moest het dus gewoon proberen. Toen ik het rokje uit de verpakking haalde heb ik hem dan ook meteen gepast en ik was positief verrast! Het rokje sloot mooi aan en is met de rits/knoopje aan de achterkant netjes vast te maken. Het aztec-printje maakt de rok alleen maar vrolijker.


Ik was al heel lang op zoek naar een zwart, basic, betaalbaar jurkje dat ik onder lange vesten kon dragen. Nu zag ik overal wel basic, zwarte jurkjes, maar deze waren best wel prijzig (boven de €20). Toen ik dit jurkje bij de H&M zag voor een tientje moest ik hem dan ook meteen bestellen. De jurk heeft een naad in de taille waardoor hij beter aansluit op het lichaam. De jurk heeft een mooi uitlopende rok.


helaas niet meer te koop via de webshop

De afgelopen weken betrap ik mij er steeds vaker op dat ik weer zonnebrillen ga kopen. Blijkbaar denkt mijn brein bij iedere zonnestraal dat ik een nieuwe nodig heb. Inmiddels heb ik alweer een bril via eBay besteld en ook deze van H&M is een nieuwe aanwinst. Ik zag de hartjes en wist meteen dat ik deze bril wilde toevoegen aan mijn collectie. De bril heeft stevige pootjes en bij de neus zitten neusvleugeltjes.


Sieraden zijn van die producten waar ik er veel te veel van koop, maar bijna nooit draag, behalve als ik ze écht heel leuk vind. Ik koop de laatste tijd dan ook weinig sieraden, tenzij ik zeker ben dat ik ze ga dragen. Dat is dus ook het geval geweest bij deze twee halskettingen. Ze kwamen in een set en het driehoekige kettinkje is wat korter dan die met de cirkel. Zo kan je ze dus erg gemakkelijk matchen. De kettingen liggen tussen de 48-64 cm. Het leukste aan deze kettingen vind ik dat ze geometrische vormen hebben, zo krijgen ze een klassieke uitstraling en zijn ze overal bij te matchen.


Verfrissingsdoekjes, dé ideale oplossing als je naar een festival gaat en gewoon je handen wil schoonmaken nadat je gegeten hebt of een van die smerige dixi's bent binnen geweest. Helemaal fijn zijn de heerlijke geuren die deze doekjes hebben en de kleine verpakking. Ideaal om mee te nemen. Fresh Vanilla zegt het eigenlijk al, maar de geur ruikt naar hele zachte vanille. Grapefruit is fruitig, maar heeft wel een ietwat luchtverfrisser-achtige geur en Orchid Bamboo is gewoon heel erg fris. Laatstgenoemde is dan ook zeker mijn favoriet.

Ik ben weer heel blij met al m'n aankoopjes van de H&M. Het enige wat ik nog steeds erg jammer vind zijn de hoge verzendkosten en het feit dat de H&M soms echt weken doet over het verzenden van een pakketje. Dit vind ik eigenlijk niet echt meer kunnen voor zo'n grote webshop. Toch ben ik erg blij met mijn nieuwe kleding en accessoires en zal ik ook zeker vaker gaan bestellen via de webshop.

Bestel jij veel kleding bij de H&M?


2 opmerkingen: