dinsdag 27 mei 2014

Maybelline Lasting Drama gel eyeliner met kwastje | 10 Ultra Violet


Je wordt door ons overspoeld met producten van Big Bazar. O, o, o wat is die winkel fijn en goedkoop. Vandaag zie je, voor nu, mijn laatste aankoop in de winkel. Het is een Maybelline Lasting Drama setje met een gel eyeliner en kwastje. En de kleur van vandaag is paars!




Voor een eyeliner is dit een redelijk grote verpakking, maar anders paste het kwastje er natuurlijk niet bij. Het kwastje is overigens netjes beschermd. Dan wil ik het even over het potje met de gel eyeliner hebben. Wat een fantastische verpakking! Het potje zelf oogt door het matte effect erg chic, maar de blikken dop geeft hier een andere draai aan. Een beetje retro. Ik houd er wel van.


Op de foto hierboven kun je goed zien hoe het kwastje eruit ziet. Ik vind het veelbelovend. Het heeft een platte kant, maar is ook redelijk puntig. 



De eyeliner is nogal korrelig en brengt niet heel fijn aan. De kleur is trouwens een prachtige donkerpaars. Dit is 10 Ultra Violet. Bij deze look heb ik 'm aangebracht over een lila eyeliner van Essence in de kleur Is it Purple?. Ik ben tevreden over de look, maar ik ken betere eyeliners. Wel blijft-ie lang zitten. Op de verpakking staat dat dit 24 uur zal zijn en ik geloof dit wel, want na 15 uur zat hij bij mij nog perfect. Alsnog kon ik de eyeliner makkelijk verwijderen met kokosvet.


Ik wil nog even iets meer aandacht besteden aan het kwastje van deze set. Ik heb nog nooit in mijn leven zo'n prachtige wing gemaakt. Ik heb 'm getest met een zwarte eyeliner en ook toen werd de wing geweldig. Je zult me zeker weten vaker eyeliner zien dragen, nu ik dit kwastje heb.
Voor €2,99 moet je deze set aanschaffen, zodra je 'm vind bij Big Bazar. Dit is de prijs die ik absoluut zou betalen voor de kwast zelf en een eyeliner krijg je er gratis bij ;)



Ben jij ook zo enthousiast over het kwastje van deze set?

2 opmerkingen:

  1. O wat goedkoop! Leuke producten <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi product. Daar ga ik de volgende keer wellicht ook een keer naar kijken. :)

    BeantwoordenVerwijderen