woensdag 28 mei 2014

Revlon | Colorburst Lip Butter


Misschien zijn het wel een van de meest bekende producten van Revlon, de Colorburst lip butters. Ik had er al veel over gehoord en toen ik deze lip butter in een bak zag liggen bij de Big Bazar moest ik hem dan ook meteen meenemen.



De verpakking van de lip butter vind ik er erg mooi uit zien. De huls is gerelateerd aan de kleur lip butter en geeft een luxe effect door de ruitjes. Ook de stick waar de lip butter uit komt is mooi glanzend zilver. In de bak lagen twee kleuren lip butter, maar eentje was al zo kapot dat ik besloot om deze kleur, 075 Lollipop, mee te nemen. Een roze kleurtje met een lichte glans erin. De Revlon lip butters staan erom bekend dat ze niet alleen een mooi kleurtje afgeven, maar ze zijn ook nog heel erg hydraterend en blijven lang zitten.



Van de lip butter komt erg veel kleur af, op de huid lijkt hij wat roder, maar op de lippen is de lip butter wel degelijk snoepig roze. Toen ik de swatch met een vochtig doekje verwijderde bleef er ook nog heel erg veel van het product zichtbaar op mijn huid, ik heb flink moeten boenen om alles eraf te kunnen krijgen.



Zoals je ziet is de lip butter op de lippen écht roze. De glans komt terug en laat een prachtig roze kleur achter. De lip butter glijdt makkelijk over de lippen en voelt ook heel fijn aan naarmate hij langer op de lippen zit. Na een aantal uur had ik niet eens meer door dat ik de lip butter op had, maar hij zat echt nog perfect!


Ik ben heel erg blij dat ik deze lip butter heb meegenomen. Zover ik weet zijn ze in Nederland verder niet te koop in de winkels, alleen via webshops, niet al te makkelijk verkrijgen dus. Ze zijn wel te koop bij bol.com. Hier kost hij wel vele malen meer dan in de VS en mocht je echt heel graag een lip butter kopen zou ik dan ook eerst via eBay kijken of ze daar te verkrijgen zijn.

De Revlon lip butter kocht ik bij de Big Bazar voor de prijs van €3,99.

Ben jij in het bezit van een Revlon lip butter?

6 opmerkingen:

  1. Wat is dit een mooi product! :) De kleur staat je enorm goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lipstick! Ik denk dat je dit ook op bol.com kan kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh, je hebt helemaal gelijk! ik zal het er meteen bij zetten, bedankt :)

      Verwijderen
  3. Ik hoop deze ook eens bij Big Bazar te spotten. Lijkt mij een heerlijk product.

    BeantwoordenVerwijderen