maandag 26 mei 2014

Honey Bee | Shower gel & Body lotion


Body lotion en shower gel, producten die de meeste van ons waarschijnlijk dagelijks gebruiken. Bij de Big Bazar kwam ik een leuke set tegen en omdat m'n mandje nog niet vol genoeg was nam ik ze mee.




Ik kocht een shower gel en body lotion uit de Honey Bee lijn. De verpakking ziet er erg schattig uit met de honingraatjes en de gele kleur sluit goed aan op de naam van de lijn. In de verpakking zit 180 ml, maar je moet er rekening mee houden dat je de shower gel waarschijnlijk eerder op maakt dan de body lotion. Wat mij wel op viel toen ik de verpakking wilde openen, is dat het stukje aluminium dat er op zit erg stevig is vast geplakt en lastig los te halen is. Het best is dan ook om dit stukje door te prikken in plaats van het los te peuteren.




De shower gel is terwijl ik dit schrijf al een tijdje te vinden in mijn opgemaakt mandje en dat laat meteen een beetje zien wat ik van dit product vond. De shower gel is heel erg vloeibaar, bijna water en glijdt ook snel van de huid af. Bij het gebruik onder de douche merk ik dat hoeveel ik ook gebruik er amper schuim af komt en de shower gel ook weinig geur af geeft. De geur die er wel af komt heeft dan weer totaal niet met honing te maken, maar ruikt heel romig. Het had zo mooi kunnen zijn, een lekkere honing shower gel voor 1 euro. Ik ben dan ook totaal niet zuinig geweest met dit product, ik was zeer teleurgesteld.




In tegenstelling tot de shower gel van Honey Bee, is deze body lotion echt heel erg prettig. De lotion is niet te vloeibaar en niet te stevig en daarmee perfect om mooi uit te smeren over het lichaam. Ik zit met deze verpakking inmiddels op de helft, de lotion is namelijk erg zuinig in gebruik. De geur is helaas geen honing, maar het romige geurtje dat er wel van af komt ruikt lekker en blijft bij deze body lotion ook een tijdje hangen.


Over de shower gel ben ik niet tevreden en deze zou ik dan ook niet aanraden, maar de body lotion daarentegen werkt echt heel erg prettig. Ik gebruik normaal verschillende body lotions of butters, maar deze gebruik ik nu aan een stuk door, zo prettig vind ik de substantie! Een heel fijn product voor een hele leuke prijs.

De body lotion en shower gel zijn verkrijgbaar voor €0,99 per stuk bij de Big Bazar.

Ben jij bekend met de Honey Bee lijn van de Big Bazar?

1 opmerking: