zaterdag 5 april 2014

TAG: van 10 tot 1


De van 10 tot 1 tag is een tag die al een tijdje rond gaat. De bedoeling van deze tag is dat je per vraag  steeds minder antwoorden gaat geven, letterlijk van 10 tot 1.

                                            10 dingen over mijzelf:
- Ik ben half Nederlands en half Spaans.
- Ik ben 1.59
- Ik vind de zomer helemaal niet zo'n leuk seizoen.
- Ik hou van muziek die anderen vaak als 'slecht' bestempelen. Mr. Polska, Ronnie Flex, Feest DJ Ruud en ga zo maar door! Ik krijg er geen genoeg van.
- Tumblr is mijn grootste verslaving en ik vrees dat dit voorlopig zo blijft.
- Mijn droomauto moet een Alfa Romeo zijn.
- Ik ben verslaafd aan series, vooral van Grey's Anatomy, Private Practice en Degrassi kan ik geen genoeg krijgen.
- Als bijbaantje werk ik in een supermarkt als (hoofd)caissière, echt heel erg leuk werk!
- Ik heb nog nooit iets aan mijn wenkbrauwen gedaan en teken ze ook niet bij.
- Ik heb m'n rijbewijs nog niet behaald en ben dit voorlopig ook nog niet van plan.


9 dingen die ik leuk vind:
- Bloggen
- Shoppen
- Iets doen met vrienden
- Naar concerten/festivals gaan of gewoon lekker muziek luisteren
- UITGAAN! (nog zo'n verslaving..)
- Schoolvakanties
 - Katten
- Sweaters
- Een hele nacht aan Tumblr en series besteden


8 dingen die ik niet leuk vind:
- School/leren
- Als er geen lekker eten in huis is
- Betalen voor een zitplaats in de trein/bus/metro en vervolgens moeten staan
- Dat ik voor 7 minuten treinen bijna €5 moet betalen (€4,60)
- De weg kwijt raken
- Haters, waarom zoveel tijd aan iemand besteden als je diegene niet leuk vindt?
- Nagellak die is uitgedroogd
- Jezelf voorgenomen hebben minder te eten en dan toch die zak chips open trekken


7 plekken waar ik graag kom:
- Antwerpen, echt een geweldige stad!
- Mijn slaapkamer, heerlijk om mijzelf even terug te trekken
- Londen, ik ben er ooit heen geweest met werkweek en verlang nog steeds terug
- het internet
- festivals/concerten
- de locatie waar ik altijd uit ga
- Kruidvat, Trekpleister, H&M


6 manieren om mijn hart te winnen:
- Humor, als je mij kan laten lachen ben ik al heel snel om.
- Een passie hebben en hier vervolgens weer met veel passie over kunnen praten. Een twinkeling in de ogen maakt het helemaal af.
- Houden van donuts of katten of gewoon allebei.
- Iemand die interesse toont en waarmee het nooit saai is, ik wil wel een goed gesprek met iemand kunnen hebben.
- Eerlijk zijn, hoe lastig dat soms is. Ik heb liever iemand die mij gewoon de waarheid durft te vertellen dan iemand die er constant omheen zit te draaien.
- Behulpzaam zijn wanneer nodig, iemand die je een hart onder de riem kan steken als het even wat lastiger gaat.


5 plaatsen waar ik nog heen wil:
- Barcelona, ik wil heel graag La Sagrada Família zien en ook wil ik Camp Nou nog bezoeken.
- Dublin, de Ierse hoofdstad. Ierland lijkt mij een heel gezellig land met leuke mensen en hoe kom je daar nou beter achter dan door erheen te gaan?
- Denemarken, het liefste om de hele dag op een terras te zitten en naar alle mooie mannen te kijken.
- India, omdat het hele land iets wonderbaarlijks heeft. Het lijkt mij een interessante reis omdat het land compleet anders is dan landen in de westerse wereld.
- New York of een andere Amerikaanse stad. Ik heb he-le-maal niets met de VS en als ik naar een van de steden zou gaan kom ik ook niet om de stad te zien, maar puur om te shoppen. Lekker alles inslaan van Hard Candy en Bath & Bodyworks.



4 dingen of personen waar ik niet zonder kan:
- vrienden
- muziek
- katten
- foooood!



3 van mijn lievelingsliedjes:
- Ed Sheeran ft. Mikill Pane - Little Lady (sowieso alle muziek die Ed Sheeran maakt)
- Beady Eye - Flick of the Finger
- Rihanna - Stay

2 wensen:
- Gezond en gelukkig blijven
- Succesvol en positief in het leven komen te staan

1 laatste woord of zin:
De laatste weken heb ik heel veel positieve reacties gehad, zowel online als offline en hier heb ik maar één passend woord voor: BEDANKT!

Ik hoop dat jullie het een leuke tag vonden en weer iets meer te weten zijn gekomen. Je bent vrij om de tag over te nemen als je dat wil. Laat het weten, dan neem ik ook een kijkje!

bron afbeeldingen: archief, tumblr

2 opmerkingen:

  1. Leuke tag! Ik volg zelf ook Grey's Anatomy, maar ken maar weinig mensen die dit leuk vinden. Je haar is trouwens echt heel erg mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, Grey's Anatomy is zo leuk! Ik ken helaas ook niemand die erover mee kan praten, en dankjewel :) x

      Verwijderen