zondag 6 april 2014

Stash Show Sunday #10 Kleine Hema nagellakjes


Voor mijn verjaardag kreeg ik van een super lief klasgenootje drie nagellakjes, omdat we samen een nagellakobsessie delen. Deze nagellakjes van Hema zijn al een hele tijd te koop, maar omdat ze nu deel uitmaken van mijn stash, laat ik ze zien op Stash Show Sunday.




Nummer 718 is de eerste van de drie en is een turquoise lak. Het is een prachtige kleur met een crème finish. Je zult het misschien niet geloven, maar op deze foto's draag ik een enkel laagje. Bij turquoise lak ervaar ik dat overigens vaker. Wat een nadeel is aan zo'n kleur, is dat je vingers bij verwijderen helemaal verkleuren, maar dat geeft alleen aan hoe goed het pigment is. Het is een prachtige toevoeging aan mijn verzameling.



De lak van de drie met een shimmer en glans is 717. Van deze mintgroene kleur draag ik op de foto's twee lagen, maar een derde laag is voor complete dekking toch wel nodig. Zonder deze derde laag zijn er namelijk ook wat strepen te zien. De kleur is niet helemaal naar mijn smaak, dus deze zie je me waarschijnlijk dragen met een leuke top coat.



De laatste lak is een rood-oranje kleur die je niet vaak tegenkomt. 03 dekt net niet met één laagje, maar dat betekent wel dat het een ontzettend dekkende kleur is. Ik vind 'm heel uniek.


Nadelen van nagellak van de Hema vind ik dat de kwastjes, vergeleken merken als L'Oréal, Essie, Catrice en Essence, niet fijn vind aanbrengen. Ook is het nog altijd jammer dat Hema niet mee doet aan het geven van namen aan hun nagellak. Wel zijn de kleuren van het merk mooi, divers en goed dekkend en duurt het een heel aantal dagen voordat de lak begint te slijten. Van deze drie is 03 zeker mijn favoriet.

Wat vind jij van Hema nagellak?
Welke zijn jouw favorieten?

No Comments Yet, Leave Yours!